Music Player

2012. november 30.

19. fejezet: London *5. nap*


Még tegnap éjjel, amikor lefeküdtem aludni kaptam egy sms-t Darren-től, hogy nem-e lenne kedvem délelőtt elmenni vele valahova. Természetesen beleegyeztem, mert jó barátom és így legalább odaadhatom neki a kis ajándékom, amit hoztam neki Szlovákiából. A Crown Plaza-ba megyünk majd "reggelizni".

*Niall szemszöge*
Délelőtt úgy döntöttem veszek Alexának valami kis ajándékot, mert úgy érzem megérdemli. Csodálatos lány.
Elindultam a Crown Plaza-ba, mert ott mindig mindent megtalálok. Bementem egy ajándékboltba. Találtam egy aranyos virágot tartó maci-szobrot. Szerintem ez illik Alexa megjelenéséhez és jelleméhez. Meg is vettem. Amikor indultam kifelé a plázából hirtelen megakadt valami különös "dolgon" a szemem. Alexát és Darren-t láttam, ahogy csókolóztak. Nem hittem a szemeimnek. Ez egyszerűen nem lehet igaz! Nem jelentettek neki semmit ezek a kisebb "jelek", amiket próbáltam adni neki?!!  Áá.. nagyon csalódottnak éreztem magam. Úgy éreztem ezt meg kell beszélnem valakivel, akiben bízhatok! Írtam egy sms-t Josh-nak, hogy 10 perc és ott leszek nála.
Amikor beléptem Josh lakásába mindent elmondtam neki, amit érzek! Azt,.... hogy....... szeretem Alexát...! Nemtudom miért és hogyan történt ez, de nagyon úgy érzem, hogy szeretem!! Nemtudok nem rá gondolni!

*Darren szemszöge*
Nagyon jól éreztem magam Alexával. Aranyos lány! Egy csomót beszélt Niall-ról. Valahogy úgy érzem, hogy tetszik neki..
Kaptam tőle egy nagyon finom ajándékot. Szlovák csokit hozott nekem, hogy nehogy hiányoljam. Adtam neki két puszit, mert az úgy illendő..

*Alexa szemszöge*
Iszonyat jó volt Darren-nel! Az ajándékom is tetszett neki..! Eléggé kifáradtam, mert egy óriásit sétáltunk. Megyek is aludni, de még előtte megnézem a twitterem, hátha történt valami..

-------------------------------***------------------------------------
Hát ez lenne az új rész.. tudom elég uncsi lett, de ígérem a kövi izgibb lesz! Azért remélem tetszik. Olvassátok és komizzatok, hogy minél hamarabb hozzam a kövit ;) :D

4 megjegyzés: