Music Player

2012. november 20.

15. fejezet: London *1. nap*


Ééés.. eljött! Július 12.-e van! Ezt a napot vártam már mióta.
Reggel 7-kor már indulnom kellett a pozsonyi reptérre, hogy ott felszállhassak a repülőgépre, ami egyenesen Londonba repít Niall-hez. Egész jól utaztam ahhoz képest, hogy először ültem repülőgépen. Amikor landolt a gép és szépen sorban mindenki kiszállhatott, elmentem a bőröndjeimért és elindultam megkeresni Niall-t. Nem kellett sokáig keresnem. Amikor meglátott széles mosollyal elindult felém és én is felé. Szó szerint a nyakába ugrottam, mert bevallom már nagyon hiányzott! Ő is örült nekem. Nagyon hosszan öleltük egymást.. talán a hiány miatt..
- Hogy vagy? - kérdezte, amikor elindultunk a kijárat felé.
- Mostmár jól. - mondtam mosolyogva. - És te?
- Én is. - mosolygott rám. - Hogy utaztál?
- Jól. Kicsit féltem tőle, de még szinte élveztem is.
- Annak örülök... Figyu, baj lenne, ha először beugranánk a közös házba, ahol néha a fiúkkal vagyunk?!
- Dehogy lenne baj. Már szerentém megismerni őket is.
- Hidd el, ők is téged!
Beültünk Niall autójába és elhajtottunk. Alig utaztunk 10 percet és megálltunk egy gyönyörű, nagy, fehér ház előtt. Odasétáltunk a bejárathoz, majd benyitottunk a házba. Bent már ott ültek a többiek.
- Sziaa. - jött felém széttárt karokkal Harry.
- Szia. - öleltem meg. - Alexa vagyok. - mutatkoztam be az ölelés után.
- Tudom. - kacsintott.
A fiúk sorban odajöttek és bemutatkoztak.. bár fölösleges volt.. Nagyon jól éreztem magam velük. Louis viccei életben még nagyobbat ütnek, mint videóban. Nagyon jó fej srác. Liam igazán kedves volt, bár kicsit csendes. Zayn hozta a szokásos rosszfiús kinézetet, pedig igazából nagyon kedves és vicces. És Harry.., nos.. hát ő csak a szokásos volt. Elég fura volt a közelében lenni. Göndör fürtjei elvarázsolják az embert, a gödröcskéiről pedig ne is beszéljünk..
Miután elköszöntünk a srácoktól. Elindultunk Niall lakásához. Kb. félórát utaztunk, aztán megálltunk egy nagyon magas épület előtt. Kiszedtük bőröndjeimet a csomagtartóból és elindultunk befelé. Amíg a liftet vártuk, megjelent egy ismerős.
- Alexa? - hallottam Darren hangját a hátam mögül.
- Igen, én. - fordultam oda felé.
- Hogy-hogy itt vagy?
- Hát, Niall elhívott én meg eljöttem.
- Óó... aha.
- Megérkezett a lift. - mondta Niall és már szállt is be. Valahogy nem kedveli, ha Darren-nel beszélgetek.. Nemtudom, miért..
- Óó.. oké. Szia Darren, majd beszélünk. - köszöntem el tőle.
- Szia. Jó volt látni. - köszönt el ő is.
Miután felértünk a lifttel odasétáltunk Niall lakásajtajához. Nagyon jól nézett ki a lakása. Modern bútorok, pár kép és plusz egy kis "fiús rumli".
- Melyik lesz a szobám? - kérdeztem Niall-tól.
- Hát, te aludhatsz az én szobámban én meg a nappaliban.
- De, nem muszáj. Én elalszom a nappaliban is.
- Nem. Te szépen a szobámban fogsz aludni.
- Oké.
Niall megmutatta mi hol van, aztán segített becipelni a bőröndjeimet abba a szobába, ahol aludni fogok.. vagy úgymond "lakni", mert 2 hetet leszek Londonban.
A délután jól eltelt. Sétáltunk egy nagyot Londonban. Megnéztük a London Eye-t, a Big Ben-t és a Buckingham Palotát is. London tényleg gyönyörű város..

-------------------***----------------------------
Arra gondoltam, hogy mivel ez a 15. fejezet (elég szép szám) :DD lehet egy olyan "bónusz", hogy holnap hoznám a 16., 17. fejezetet. Nemtudom, hogy vagytok vele, de ha vasárnapnál hamarabb szeretnétek olvasni a kövit akkor legyen itt legalább 3 komi. :) 

3 megjegyzés:

  1. Én most kezdtem el olvasni a blogod ..el is olvastam amiket eddig írtál.:D Siess a kövivel.:D Nagyon jó lett:D

    VálaszTörlés