Music Player

2012. november 24.

16. fejezet: London *2. nap*


- Fent vagy? - nyitott be a szobába kopogás nélkül Niall.
- Már igen, alig pár perce ébredtem. - feleltem álmosan.
- Előbb hívott Josh, hogy egy óra múlva próbánk lesz a holnapi fellépésre. Arra gondoltam, hogy előtte elmehetnénk a Starbucks-ba reggelizni, mert nincs itthon semmi kaja és már én is nagyon éhes vagyok. - mondta el egy szuszra.
- Oké. Felöltözök és mehetünk. - mosolyogtam, majd kiszálltam az ágyból és elindultam a fürdőszoba felé.
Miután elvégeztem a szokásos tenni valókat a fürdőben kimentem onnan. A szobában ott ült az ágyon Niall.
- Hát te? - kérdeztem, mert szerettem volna felöltözni, hogy mihamarabb elindulhassunk.
- Hát én téged várlak, mert nemtudom mit vegyek fel, hogy kb. ugyanolyan színekben legyünk. - nézett rám mosolyogva.
- Miért fontos az, hogy egyforma színekben legyünk? - néztem rá értetlenül.
- Nemtudom, de szerintem úgy egy kicsit hasonlítanánk.
- Te bolond vagy. - nevettem el magam. - Na, gyere nézzük meg a ruháidat. - indultam el a szekrénye felé.
Alig kellett 10 perc és már ki is választottuk a ruhákat, hogy miben megyünk.
Niall sötétkék rövidujjút és fekete csőnacit viselt,majd felzselézte hozzá szőke haját. Én sötétkék virágmintás ujjatlanpólót, fekete rövidnacit, sötétkék balerinacipőt vettem fel. Egy kicsit átvasaltam a hajam és felvittem az arcomra egy kis natúrsminket. Így léptünk ki a lakásajtón. Beültünk Niall autójába és 3 perc múlva megálltunk a Starbucks előtt. Amikor beléptünk az ajtón mindenki kérdőn nézett ránk. Jópár gyilkos tekintet figyelt engem. Szokatlan volt ez. Leginkább azért, mert nincs is köztünk semmi Niallal, mégis most páran azthiszik, hogy van. Néhány lány odament Niall-hoz és kértek tőle autogramot. Jó 10-15 percet ott álltam, aztán meguntam és leültem egy asztalhoz az ajtónál.
- Sajnálom, de most sietnem kell, örülök, hogy eljutottam ide enni egy keveset, ha lesz még rá idő.. szóval én most megyek. Bocsi, sziasztok. - köszönt el Niall a lányoktól, majd odajött hozzám, megragadta a kezem és kihúzott az ajtón. Gyorsan beszálltunk az autóba és elhajtottunk onnan.
- Hát, nem laktunk jól és már nincs időnk máshova menni enni. - mondta csalódottan.
- Figyelj te elmész a próbára, én meg elmegyek valahova és veszek kaját.
- De hát azt sem tudod hol vannak itt éttermek.
- Nembaj, majdcsak találok valamit.
- Áá.. nem, azt nem lehet! Megígértem a szüleidnek, hogy vigyázok rád és nem hagylak egyedül a városban!
- Nyugi! Nemfogják megtudni! - biztattam.
- Rendben, de nem fogsz elveszni?!
- Nem. - szálltam ki , miután Niall félreállt az autóval.
Nagyon sokat sétáltam össze-vissza, de sehol nem találtam a Nando's-t. Azért akartam onnan vinni kaját, mert tudom, hogy az Niall kedvenc helye. Hirtelen eszembe jutott, hogy felhívom Darren-t. Ő biztos tudja hol van.
- Szia, Lexi. - szólt bele a telefonba kedvesen.
- Szia. Ráérsz most? - kérdeztem.
- Persze. Miért?
- Mert már valami fél órája járom a várost és nem találom sehol sem a Nando's-t. Azért hívtalak, hátha te tudod, mert segíthetnél megtalálni.
- Oké. Hol vagy most?
- Őő.... a Downing Street-en a mekivel szemben.
- Rendben. Máris ott vagyok. - tette le.
10 perc múlva megérkezett Darren az autójával.
- Szia. - öleltem meg.
- Szia. - viszonozta az ölelésem. - Miért keresed a Nando's-t?
- Mert Niall-nak és a többieknek kéne vinnem kaját. Niall már nagyon éhes. - mondtam.
- Jólvan, akkor szálljunk be, elmegyünk a Nando's-ba és viszünk kaját nekik. - mosolygott.
- Rendben. - szálltam be az autóba.
20 perc múlva odaértünk és miután bevásároltunk elindultunk oda, ahol Niall-ék próbálnak. Útközben felhívott Niall, hogy hol vagyok már. Erre én csak azt feleltem, hogy útban hozzájuk és le is tettem. Amikor odaértünk kiszálltunk.
- Nem jösz be te is? - kérdeztem Darren-t.
- Öö.. talán csak pár percre.
- Oké. Akkor menjünk. - indultam az ajtó felé.

*Niall szemszöge*
Már nagyon vártam Alexát, mert éhes voltam, de ez semmi sem volt ahhoz képest, amekkora bűntudatot éreztem, mert magára hagytam a városban..!
Miközben a Kiss You-t énekeltük, az ajtót figyeltem. Amikor láttam, hogy nyitódik nagyon megörültem, mert tudtam, hogy Alexa lesz az.... vagyis.... Alexa és Darren?! Mit keres itt Alexával Darren?!  Ideges lettem! Nevetgélve jöttek be, közben Alexa odaintett nekünk. Leültek az első sorba és csendben figyelték az "előadás"-unkat. Amikor vége lett Alexa elindult fel a színpadra hozzánk, Darren pedig az ajtó felé. Gondolom hazament. Alexa sorban megölelte Harry-t, Zayn-t, Louis-t és Liam-et. Aztán elindult felém.
- Szia. Bocsi, hogy sokat késtem a kajával, de eltévedtem a városban.. - mondta kissé megbánóan.
- Mit keresett itt Darren? - kérdeztem tőle idegesen. Próbáltam leplezni, de nemhiszem, hogy sikerült.
- Ő segített megtalálni a Nando's-t, onnan szerettem volna hozni nektek kaját, mert tudom, hogy te szereted. - mosolygott.
- Oké. Köszi. - vettem ki a kezéből a táskát.
- Mi az Niall, be sem mutatod nekünk a barátnődet? - kérdezte röhögve Josh.
- Ő nem a barátnőm, oké? - néztem rá dühösen.
Alexa elindult Josh-ék felé, gondolom, hogy bemutatkozzon nekik.

*Alexa szemszöge*
Niall kicsit ideges volt. Szerintem azért, mert nagyon sokat kellett várnia a kajára. Iszonyat nagy bűntudatom van emiatt.
Megismerkedtem a banda zenekarával. Nagyon jófejek! Főleg Josh. Őt nagyon bírom, brutál vicceket tud.
A próba után csendben utaztunk Niall-al haza, vagyis az ő lakásába. Csalódottnak tűnt. Bűntudatot éreztem! Még sosem láttam ilyennek őt.
Amíg ezen gondolkodtam észre sem vettem, hogy egy könnycsepp gördült le az arcomon, csak akkor, amikor Niall kézfejét éreztem az arcomon, ahogy letörölte a könnycseppet.
- Ne sírj! - mondta komolyan, miközben az utat figyelte. - Mi a baj?
- Csak gondolkodtam. - feleltem.
- Akkor inkább ne gondolkodj. Nem akarlak sírni látni!
Miután beléptünk Niall lakásába elindultam az ideiglenes szobám felé. Elmentem lezuhanyozni, aztán leültem az ágyra, bekapcsoltam a laptopot és válaszoltam anya e-mail-jére. Pár perc múlva kopogtak. Niall volt az.
- Bejöhetek? - kérdezte.
- Persze.
- Mit csinálsz? - ült le mellém.
- Most semmit.
- Nézünk valami filmet?
- Nézhetünk.
Niall elvette tőlem a laptopot és keresgélni kezdett. Végül közösen választottunk filmet. A Wall-e mellett döntöttünk, mert az vicces és se nem fiús, se nem lányos. Mindketten végig feküdtünk az ágyon és csendben bámultuk  képernyőt. A vicces részeknél mindketten felnevettünk. Igazából azthiszem, elég jól szórakoztunk. Amikor vége lett a filmnek Niall kikapcsolta a gépet és elindult az ajtó felé.
- Niall! - szóltam utána.
- Igen? - fordult meg.
- Sajnálom, ha csalódást okoztam! - ültem fel az ágyban.
- Semmi baj, nem okoztál csalódást! - jött oda hozzám mosolyogva. - Jóéjt!
- Jóéjt! - mondtam, aztán Niall egy puszit nyomott a homlokomra..

-------------------------------***-----------------------
Sziasztok!
Hát ez lenne a 16. fejezet. Remélem tetszik. Majd írjatok komikat, hogy milyen! Köszii. :*

2 megjegyzés: