Music Player

2012. november 13.

4. fejezet: Karácsonyi telefon




                                         
                                                         *Alexa szemszöge*

Ma van Szenteste. Jó gyorsan elment az idő. Niallal szinte minden második nap beszélünk telefonon és már a skype-omat is elkérte. 
Reggel tíz óra körül ébredtem fel, elvégeztem a reggeli szükséges tennivalókat, majd kimentem a konyhába. Anya és apa beszélgetett ott.
- Szia, Kincsem! - nézett rám anya.
- Jó reggelt! - köszöntem nekik.
- Segítesz sütit sütni? - kérdezte anya, egy tállal a kezében.
- Persze. - mondtam.
Miután megsütöttük a sütit (elefántkönny a kedvencem), bementem a szobámba. Volt három nemfogadott hívásom. Niall hívott.. Bekapcsoltam a laptopomat és bejelentkeztem facebookra. Alig félóra múlva már ki is jelentkeztem, mert egyszerűen nincs mit ott csinálni. Csak ültem a szobámban és gondolkodtam. Pár perc múlva megcsörrent a telefonom.
- Szia, Niall! - köszöntem.
- Szia! Mizujs? - kérdezte Niall kedvesen.
- Hát itt semmi. Majd' szét unom magam. És ott mizu?
- Itt sincs semmi, de van egy jó hírem.. azthiszem.. 
- Mi az a jó hír? -  kérdeztem kíváncsian.
- Valószínűleg januárban elutazom Komáromba, mert lesz egy hét szabadunk a srácokkal. Majd kimehetnénk.. Szeretnélek jobban megismerni.
Úristeeen! Sokkolt a hír.. Niall Horan megakar ismerni engem és képes ide elutazni! Jézusom! Nagyon boldog lettem.
- Az nagyon jó lenne! Én is szeretnélek megismerni téged jobban. - mondtam.
- Ennek örülök. Őő.. most le kell tennem. Szia! - köszönt el gyorsan.
- Oké. Szia! - köszöntem el én is. 
Ez nagyon jó hír! Bár... nemtudom mit fogok mondani anyának, hogy kivel megyek ki! Még mindig nem tudja, hogy egész jóban vagyok Niall-el. Nem is tudom, hogy mondjam el neki, mert szerintem nem hinne nekem.. Talán majd egyszer elmondom neki..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése