Music Player

2012. november 12.

3. fejezet: Gondolatok


Ma van a One Direction koncert. Úgy elmennék! Nem értem anyát, hogy miért nem enged el, pedig itt van közel Pozsonyban. Ha Csehországban lenne megérteném, hogy nem mehetek, de hát itt van az országban, mégcsak nem is külföldön.


*Niall szemszöge*

Márcsak egy óra és kezdődik a koncertünk. Állandóan Alexa jár az eszemben. Nemtudom miért, de hiányzik..
Már akkor szombaton, a cukrászdában, amikor megláttam, hogy egyedül ül az asztalnál, éreztem, hogy ő egy különleges lány. Azt terveztem, hogy majd odaülök hozzá.., de sajnos mire én mentem volna ő mögöttem állt és megtörtént a "baleset". Miután kiviharzott a cukrászdából utána eredtem, jóvá akartam tenni azt, amit elszúrtam. Miután bevárt és beszélgetni kezdtünk, még szimpatikusabb lett. Nagyon aranyos lány. Remélem, még láthatom őt és beszélgethetek vele. 
A koncert nélküle már nem is olyan érdekes.
- Mi az Niall, min gondolkozol? -  bökte meg a vállam valaki. Zayn volt az, aki kizökkentett a gondolatmenetemből.
- Öö.. semmin.. - néztem rá. Nem akarom neki elárulni, hogy min gondolkoztam., mert úgy érzem még nincs itt az ideje.
- Persze. Na halljam! - ültetett le a kanapéra, majd levágta magát mellém.
- Mondom, hogy nem gondolkozom semmin. 
- Persze. Olyankor szoksz ilyen lenni, amikor tetszik valaki, vagy éhes vagy, de ha éhes lennél már ettél volna, szóval marad az első dolog.
- Előbb ettem.. és nem tetszik senki. 
- Jólvan, ha nem mondod el, hát nem mondod el.. De kié az az új telefonszám a telódban Alexa névvel? 
- Héé, te belenéztél a telómba? - kérdeztem tőle felháborodva.
- Én aztán nem.. -  mondta nevetve Zayn. - Asszem' Niall-nek tetszik valaki! - mondta az ajtón belépő Liam-nek.
- Ki? - kérdezte Liam.
- Valami Alexa. - kezdte Zayn.
- Héé! Nem tetszik senki!! Okéé?! - kiáltottam rájuk, majd kimentem a szobából.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése