Music Player

2012. november 27.

18. fejezet: London *4. nap*


Amikor felébredtem Niall már nem feküdt mellettem.. Kimentem a nappaliba, ami egybe van a konyhával. Niall ott ült a kanapén és tv-t nézett.
- Szia. - ültem le mellé.
- Jó reggelt. - mosolygott rám, majd odahajolt hozzám és egy puszit nyomott a homlokomra. Szerintem eléggé belepirultam. Csendben néztük tovább a tv-t, aztán hirtelen valami morgó hangot hallottunk. Niall gyomra volt az.
- Úgy látszik valaki éhes. - nevettem el magam.
- Nem bír már magával. - nevetett ő is.
- Akkor ezt orvosolni kell. - álltam fel a kanapéról. - Süssünk lasagna-t.
- Oké, de én csak nézni fogom. - állt fel ő is.
A konyhában szerencsére minden hozzávalót megtaláltam a lasagna sütéshez. Félóra alatt kész is lett. Vágtam egy óriási szeletet Niall-nak, majd egy kisebbet magamnak és visszaültünk a tv elé. Jóízűen elfogyasztottuk az ételt. Niall duplázott, aztán triplázott és, aztán megint elindult egy újabb szeletért, amikor visszajött már nemtudtam megállni, hogy ne szóljak erre semmit se.
- Tömd a majmot, írmanó! - röhögtem ki.
- Írmanó?! Írmanó vagyok?! - fordult oda felém.
- Igen, az vagy. - mondtam még mindig nevetve.
- Igen?! - állt fel, majd eldöntött a kanapén és rámugrott. Elkezdett csikizni, de olyan vadul, hogy már fájt szinte mindenem. Összevissza röhögtem és sikítoztam, aztán Niall abbahagyta... Gyönyörű kék szemeivel az arcomat fürkészte, egy apró mosoly jelent meg az arcán. Egyre közelebb hajolt...., aztán... egy hang szólalt meg mellőlünk.
- Ti meg mit csináltok? - hallottuk meg Zayn hangját. Niall gyorsan leugrott rólam, én pedig felültem a kanapén. - Nem lehetett volna halkabban?! - kérdezte álmosan. Niallal csak összemosolyogtunk. Zayn visszament a szobájába, Niall elment zuhanyozni, én pedig elmosogattam.
Miután én is rendbe hoztam magam, Niallal elindultunk haza, vagyis Niall lakásába.
- Arra gondoltam, hogy ma délután, ha nincs ellenedre felülhetnék a London Eye-ra. - mondta mosolyogva, amikor beléptünk a lakásajtón.
- Nincs ellenemre. Nagyon szívesen elmegyek veled. - mosolyogtam vissza rá.

Kettőkor el is indultunk. Niall megint ragaszkodott az "egyforma színekben legyünk" elvéhez. Nemértem mire jó az neki.
- Legyen szíves, mi mehetnénk csak ketten? - kérdezte a jegyárustól.
- Mehetnek, de az többe fog kerülni. - felelte a jegyárus.
- Nembaj. Mennyi lesz?
- Niall mit csinálsz?! Miért kéne csak ketten mennünk? - kérdeztem tőle, mert nemértettem egyet azzal, hogy kifizet egy csomó pénzt azért, hogy ketten menjünk csak.
- Mert most nincs kedvem teljes félórán át a rajongók sikítozását hallgatni egy kabinban! - nézett rám, majd kifizette a jegyeket.
Beléptünk egy kabinba, majd az elindult. Közelebb mentem az ablakhoz és csak csendben figyeltem a tájat. Niall mellém lépett.
- Csodálatos, igaz? - kérdezte.
- Igen. Gyönyörű. - feleltem.
- Sokszor, amikor Amerikában vagyunk és arra gondolok, hogy milyen jó Londonban azokkal lenni, akiket szeretek nagyon nagy honvágyam szok lenni. Szlovákiában is jó, mert ott vagy te, akivel eltöltöm a napokat, de Amerika más. Ott nincs senki, aki fontos lenne..
- Hmm... én még nem voltam annyira távol a hazámtól, de most talán egy kicsit honvágyam van.. De te itt vagy és így nem annyira.. - mosolyogtam rá. Niall elmosolyodott, majd közelebb lépett és átölelt. Belefúrtam az arcom a vállába és beszívtam az illatát. Soha nem esett ennyire jól egy ölelés bárkitől is. Soha többet nem akarom őt elengedni. Niall szinte már az életem részévé vált, fontos lett nekem..
A további 20 percet végigbeszélgettük. Sokat nevettünk. Jó volt vele lenni.
Még sétáltunk egy nagyot a városba, aztán elindultunk haza. Este 8-ra értünk haza. Bementem a "szobámba" lezuhanyoztam, majd átöltöztem. Pár perc múlva csengettek. Odamentem, hogy kinyissam az ajtót, mert Niall épp zuhanyzott.
- Olly Murs?! - döbbentem le, amikor megláttam teljes életnagyságban az ajtóban.
- Ja. Te kivagy? - nézett végig rajtam, majd elmosolyodott. Nem csodálom hiszen szürke rövidujjúpóló, sötétkék rövidnaci és barna UGG-csizma(!!!) volt rajtam. Hajam kócosan összevolt fogva.
Olly nem tőlem kapta meg a választ a kérdésére..
- Ő itt Alexa. - ölelt meg hátulról Niall. Kezeit összefonta a hasam előtt, aminek hatására elmosolyodtam.. meg azthiszem el is pirultam egy kicsit..
- És bemehetek? - kérdezte Olly még mindig az ajtóban állva velünk együtt.
Miután beengedtük a házba, leültünk a nappaliba. Este 11 óráig nálunk volt. Egy csomót hülyültünk és beszélgettünk. Nagyon megkedveltem Olly-t.
- Jóéjt! - nyomtam egy puszit Niall homlokára, Olly távozása után.
- Jóéjt! - mondta mosolyogva.
Besétáltam a szobámba és elalvás előtt átgondoltam ezt az egész mai napot. Imádtam! Mindennap átakarom élni.. nemhiszem, hogy megunnám..

-----------------------------------***------------------------
Hello! :D
Ez lenne a 18. fejezet. Remélem elnyerte tetszéseteket! :) Írjatok komikat, hogy tudjam milyen lett és, hogy minél hamarabb írhassam a kövit! ;) :)

2 megjegyzés: