Music Player

2012. november 14.

8. fejezet: Téli séta



Reggel izgatottan ébredtem. A konyhában ott volt anya.
- Szia. - köszöntem.
- Jó reggelt. - mondta kicsit morcosan.
- Délután kettőkor megyek ki Niallal.. ha nembaj?! - tértem a lényegre.. Félve vártam a választ.
- Rendben.
- Kiengedsz vele? Nem haragszol??! - csodálkoztam.
- Kiengedlek. Átgondoltam mindent.. és megértelek, hogy nem mondtad el.. Én sem tudtam volna, hogy elmondani anyámnak, hogy tök jóba lettem egy világsztárral!
- Úristen! Köszönöm anya!! - ugrottam a nyakába.
- De aztán okosan! Tudom, hogy fontos neked az a srác.. csak aztán nehogy csalódj benne..
- Nemfogok! Hidd el! - mondtam magabiztosan.
A beszélgetés után még boldogabban kezdtem el készülődni.. Először hajat mostam, szárítottam és vasaltam. Felvittem az arcomra egy kis natúrsminket (különleges alkalmakkor mindig!). Ami a ruhámat illeti: bézs színű pulcsi, fehér nadrág, fekete hosszúszárú csizma, fekete télikabát. 
Pontosan kettőkor kaptam egy sms-t Niall-től:
"Itt állok a házatok előtt! Várlak! xx Niall"
Gyorsan nyomtam egy puszit anya arcára és kisiettem a házból.
- Nagyon jól nézel ki! - mért végig Niall, amikor odaléptem elé.
- Köszi. - mondtam kicsit elpirulva, majd megöleltem.. (lábujjhegyre kellett állnom, mivel kb. egy fejjel magasabb nálam) - Merre megyünk?
- Megmutatod nekem a várost, aztán elmegyünk abba a cukrászdába, ahol először találkoztunk.
- Oké. - mosolyogtam. - Az a találkozás sem volt valami szerencsés.. - kezdtem meg a beszélgetést, amikor elindultunk.
- Balszerencsés szerencse volt.. - nézett rám komolyan.
- Az.
Kb. egy órát sétáltunk. Niall végig csendben érdeklődve figyelt.. Néha kérdezett is.. Jó volt vele sétálni!
- Most elviszlek a cukrászdába, azt tudom hol van. - jelentette ki büszkén.
- Oké, menjünk. Vezessen, uram! - mondtam, majd mindketten elnevettük magunkat.
Amikor beléptünk a cukrászdába, leültünk egy asztalhoz és vártuk, hogy felvegyék rendelésünket.. Én gofrit és forrócsokit kértem, Niall ugyanezt, mert szerinte, amit én finomnak találok az biztos, hogy az. Miközben várakoztunk, folytattuk a beszélgetést. Aztán hirtelen Niall egy kicsidobozt vett elő..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése