Music Player

2012. november 18.

13. fejezet: Ismerkedés



Húúúúú............. már 15 vagyok.. Ez az!
Reggel izgatottan ébredtem, mert ma megismerem Niall "titokzatos" barátját és.., hát ma megint láthatom Niallt!
Ebéd után gyorsan elkészülődtem, aztán már csak arra vártam, hogy Niall írjon egy sms-t, hogy itt vannak. Délután kettő körül írt is. Elköszöntem anyuéktól, majd kimentem az ajtón. Kint Niall fehér rövidujjúpólóban és kék hosszúnaciban várt, mellette ott állt a barátja, piros pólóban és fekete hosszúnaciban.
- Hello! - köszöntem nekik.
- Szia! - ölelt meg Niall.
- Szia, Darren vagyok. - mutatkozott be a srác.
- Szia én pedig, Alexa. - mutatkoztam be én is.
Elindultunk a város felé, mert ott zajlanak a Komáromi Napok. Egész úton beszélgettünk.
- Szóval, te szereted a One Directiont.. és szeretsz még valami mást is? - kérdezte Darren.
- Persze, de a One Direction jóval felettük áll. - mondtam büszkén.
- És milyen zenéket szeretsz még?
- Húú... hááát.... például.. The Script, Flo Rida, Rihanna, Demi Lovato... meg még sokmindent. Úgy mondanám.. mindegy ki énekli csak jó legyen a zene.
- Óó.. az jó. - mosolygott rám. - Niall most milyen csendben vagy.. - nézett a haverjára.
- Hát, mert ti most.. így ketten beszélgettek.. - mondta kicsit szomorkásan.
- De attól még te is közbeszólhatsz. - néztem rá, majd Niall csak bólintott egyet.
A városban hatalmas tömeg volt. Éppen az egyik sorban sétáltunk, amikor odajöttek egy csomóan Niall-hez aláírást kérni és képeket csinálni vele. Már kb. 10 perce tartott ez az egész, amikor Darren odajött hozzám.
- Nem megyünk tovább sétálni ketten, mert már szétunom a fejem..?!
- De, persze, menjünk. - egyeztem bele.
- Oké, szólok Niall-nak és mehetünk. - mosolygott.
Darrennel elindultunk tovább..

*Niall szemszöge*
Miután elment a nagy rajongócsoportom elindultam, hogy megkeressem Alexáékat. Amikor megláttam őket úgy gondoltam odamegyek hozzájuk, de aztán elég fura dolgot láttam..! Alexa egy puszit nyomott Darren arcára.. Nagyon meglepődtem. Azthiszem egy kicsit féltékeny voltam.., majd' szét vetett a düh. Inkább nem is csatlakoztam hozzájuk, hanem messziről figyeltem őket. Igazán jól szórakoztak ketten, állandóan nevettek és sokat beszélgettek. Darren vett egy pohár sört (mindig is szerette), amiből Alexa is kortyolt párat. Furán éreztem magam! Úgy néztek ki, mint egy szerelmes pár. Darren kb. egy fejjel magasabb Alexánál, de még így is jól mutatnak.
Írtam egy sms-t Darren-nek, hogy "nem találom őket" és hogy az egyik sor végén várok rájuk. Kisiettem a sor végére és ott vártam. Pár perc múlva meg is érkeztek..

*Alexa szemszöge*
Amikor odaértünk Niall-hoz elég furán viselkedett. Alig beszélgetett velünk.. még annyit sem, mint amikor mentünk be a városba..
Nagyon jó volt sétálni Darren-nel, nagyon kedves és vicces srác. Bírom őt..
Niallék elkísértek hazáig, egy-egy öleléssel köszöntem el tőlük, bár Niall alig akart megölelni.. Mi lehet a baja?!

*Darren szemszöge*
Miután elköszöntünk Alexától elindultunk vissza a hotelba. Niall olyan közömbös volt velem és Alexával is. Muszáj volt rákérdeznem miért ilyen.
- Mi a baj?! Mond el! Miért voltál olyan Alexával?! És most miért vagy ilyen velem?!
- Nincs semmi baj! És milyen lettem volna Alexával?! Olyan voltam, amilyen szoktam lenni! - förmedt rám.
- Látni rajtad, hogy valami bajod van! Mond el! Bennem megbízhatsz!!
- De mondom, hogy nincs semmi bajom!! - kiáltotta idegesen.
- Héé..! Nyugii! - próbáltam megnyugtatni, aztán tovább győzködtem, hogy mondja már el mi a baja.. Fél óra győzködés után sikerült!!
- Oké.. elmondom, csak hagyjál már! Szóval.. láttam, ahogy megpuszilt téged Alexa.. láttam azt, hogy milyen jól elvoltatok, mennyit nevettetek és beszélgettetek.. Legjobban az a puszi fájt..! Nemtudom mi ez az érzés, de nagyon rossz! - magyarázta.
- Haver! Te szerelmes vagy a csajba! - esett le, hogy mi van. -TE féltékeny vagy!
- Nem... vagyis... nemtudom.... lehet..!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése