Music Player

2012. november 15.

9. fejezet: Ajándék



Szerintem elég furán nézhettem a Niall kezében lévő dobozkára, mert elmosolyodott miközben az arcomat fürkészte. A dobozka gondosan be volt csomagolva.. El sem tudtam képzelni mi lehet benne..
Niall átadta a kezembe, és én lassan kibontottam. Egy gitárpengető volt benne.., rajta egy zöld négylevelűlóhere és alá pedig ez volt írva: "Niall-tól".
- Ez nagyon szép. - néztem az ajándékomat mosolyogva. - Köszönöm!
- Nincs mit. - mosolygott.
Pár perc múlva megjelent a pincér a két forrócsokival és gofrival. Jóízűen elfogyasztottuk.
- Hmm.. ez tényleg finom volt. - mondta Niall, amikor "jóllakott".
- Örülök, hogy ízlett. - álltunk fel az asztaltól, majd kimentünk a cukrászdából.
Amikor kiértünk az egész épületből még sétáltunk egyet a városban. A séta közben beszélgettünk:
- Mikor van a szülinapod? - kérdezte Niall pár perc csend múltán.
- Tavasszal. - feleltem.
- Pontosabban? - nézett rám érdeklődve.
- Áprilisban. - adtam meg a választ, mire Niall elmosolyodott.
Még tovább beszélgettünk, amikor elindultunk hazafelé.. Az ajtó előtt búcsúztunk el.
- Hát, Szia! - ölelt meg jó szorosan. - Én már holnap megyek haza. - tette hozzá halkan, de érthetően.
- Már mész is haza?! - kérdeztem tőle szomorúan, még mindig Niallt ölelve.
- Muszáj. - súgta.
- Óó.. káár! - mondtam csalódottan, majd szétváltunk és elindultam az ajtó felé, de eszembe jutott valami.
- Köszi az ajándékot. - nyomtam egy puszit Niall arcára, mire ő lehunyta a szemeit. Elindultam az ajtóhoz és bementem, valószínűleg Niall is elment már.
Nagyon jó volt vele kint. És az ajándék is nagyon tetszik. Este boldogan aludtam el..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése