Music Player

2012. november 16.

12. fejezet: Meghívás


Hogy lehet valaki ennyire ééédes??! <3 
--------------------------------***---------------------------------
Április eleje van. Arra gondoltam, ha Niall ráér akkor eljöhetne a Komáromi Napokra ide, április végén. Majd megkérdezem őt, amikor beszélünk.
Este skypen webcamoztunk.. és megkérdeztem őt:
- Halli, Niall!?- kezdtem bele.
- Hmm?! - nézett gyönyörű kék szemeivel a kamerába.
- Április végén szok lenni olyan ünnepség itt, hogy Komáromi Napok. Nemtudom, hogy vagy vele, de ha lenne kedved akkor eljöhetnél..?!
- Húú... öö.... köszi a meghívást! Szívesen elmennék, de még nemtudom, hogy lesz-e valami programom akkor. Holnap beszélek Paul-lal és, ha lehet akkor megyek..!
- Oké.. az jó. - mosolyogtam.


*Másnap este*
Éppen skype-oltunk Niallal, amikor szóba került az, hogy meghívtam őt a város ünnepére.
- Szóval.. beszéltem Paul-lal és pont nem lesz semmi koncert, interjú vagy fotózás.. úgyhogy, ha minden igaz, akkor megyek és találkozunk! - mondta boldogan.
- Húú... ez nagyon jó hír! Örülök neki, hogy majd végre láthatlak! - mondtam én is nagyon boldogan.
- Ja, és talán hozom magammal az egyik haveromat is..
- Örülök, hogy ő is jön!
Niallal még jó pár órát beszélgettünk, aztán már mennem kellett aludni, mert fáradt voltam.
Már nagyon várom az április végét, mert végre láthatom Niall-t és megismerhetem valamelyik barátját is..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése