Music Player

2012. november 15.

10. fejezet: Cikk



Az elmúlt pár napon minden nagyon jó volt Niallal, meg emígy is.. Béke volt..
Délután, amikor hazafelé sétáltam a suliból úgy döntöttem, veszek anyáéknak egy újságot, mert szeretnek olvasgatni. Engem nemigazán érdekelnek az ilyenek, de most elég érdekeset láttam az egyik újság főcímlapján..
Rólam és Niallról volt ott egy fotó, ahogy a városban sétálunk és épp valamin röhögünk. Óriási betűkkel ez volt oda írva: "A One Direction szőke szépfiúja is megtalálta szíve párját?!"
Nagyon ideges lettem.. Nemértem miért kell beleavatkozniuk más dolgába?!!
Amikor hazaértem ledobtam a táskámat, majd levágtam magam a kanapéra és olvasni kezdtem. Niall is nyilatkozott.. Ezt: "Nagyon bírom azt a lányt.. de csak barátok vagyunk és semmi több, szerintem nem is leszünk többek!"
Nos, miközben Niall nyilatkozatát olvastam el legalább tizedszerre, végigfutott az agyamon minden, ami velem és vele történt.. Nemértettem őt! Könnyeim szinte már patakokban folytak.. Mert, oké, nem járunk, de az ajándék, a bókok, a hosszú ölelés és a satöbbi.. Akkor ezek mind mik voltak?! Niall csak játszik velem?!

*Niall szemszöge*
Ma este Alexa nem akart velem webcamozni, pedig minden este szokunk. Általában gitározunk és jókat beszélgetünk, nevetünk. Még irogatni is alig akart! Nemtudom mire véljem ezt a viselkedését.. Már nem kedvel?! Vagy lehethogy a cikk miatt van..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése