Music Player

2012. november 18.

14. fejezet: A nagy ötlet


*Alexa szemszöge*
Azon héten, amikor Niallék itt voltak, minden nap kint voltunk. Nagyon jó volt velük.
Ma délután Niall felhívott.
- Szia. - szóltam bele.
- Szia. - szólt ő is. - Hogy vagy?
- Jól, köszi. Te?
- Én is, köszi.
Pár perc csend után Niall megint beleszólt a telefonba.
- Figyu.. arra gondoltam, hogy nyáron, ha a szüleid elengednek, akkor eljöhetnél ide, Londonba, hozzánk. Azthiszem már vagyunk olyan jóban és a szüleid is ismernek már annyira, hogy megbízzanak bennem.
- Uhh... ez nagyon jó ötlet, de honnan lenne repülőjegyem?!
- Hát én vennék neked, úgysem kaptál még semmit sem tőlem szülinapodra..!
- Úristen! Nem, azt nem lehet, Niall! Egy repülőjegy nagyon drága!
- Oké, akkor te fizeted a felét, hogy megnyugodj..
- Őő... megbeszélem a szüleimmel és visszahívlak. - tettem le.
Kifutottam a szombámból és bementem a nappaliba, ahol anya és apa éppen tévét néztek.
- Anya, apa! Beszélhetek veletek?! - kérdeztem.
- Perszehogy. - kapcsolta ki a tévét anya.
- Szóval, tudom, hogy mégcsak 15 vagyok és nagyon fiatal, de Niall felajánlotta, hogy nyáron utazzak el hozzá/hozzájuk Londonba.. - hadartam el gyorsan. Se anya, se apa nem mondott semmit csak néztek ki a fejükből.
- Tudom, hogy ez baromság, de gondoltam megkérdezem és....- kezdtem megint, de anya a szavamba vágott.
- Figyelj! Egy repülőjegy nagyon drága..
- .. de Niall fizetné a felét.
- Rendben.. az úgy már más.. szóval szerintem te nagyon jó gyerek vagy! Nem vagy szétszórt vagy figyelmetlen.. Niall nagyon rendes fiú és megfontolt.. tudom, hogy fura lesz neked ezt hallani, de én ELENGEDLEK! - mondta anya. Amikor meghallottam az "elengedlek" szót felsikítottam és elkezdtem ugrálni. Apát is sikerült meggyőzni..
- Te jó Isten! Anyaa, Apaa! El sem hiszem!! Úristeen.. köszönöm!!! - puszilgattam anyát, majd apát összevissza. Nagyon boldog voltam!
El sem hiszem, hogy nyáron megyek Londonba ráadásul Niall-hez!
Fel is hívtam Niall-t és elújságoltam neki a nagy hírt. Ő is nagyon boldog volt! Alig várom július 12-ét (ekkora kaptam jegyet, mert Niall már meg is vette)..!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése