Music Player

2012. november 26.

17. fejezet: London *3. nap*


Délelőtt Niallék megint próbáltak. Most időben felkeltünk, hogy legyen időnk reggelizni. A reggeli után elindultunk a próba helyszínére. Nevetve léptünk be az ajtón, mert Niall épp egy viccet mesélt. Imádom a vicceit.
- Mi ez a nagy boldogság? - nézett ránk Josh.
- Örülünk a koncertnek és a sok sikítozó rajongónak. - indult fel a színpadra Niall, miközben én leültem a nézőtérbe.
Pár dal eléneklése után tartottak egy kis szünetet.
- Most próbáljuk el a Little Things-et. - kiáltotta Zayn, hogy mindenki hallja, amikor véget ért a szünet.
- Ahhoz én nem kellek. - lépett ki a dobok mögül Josh és elindult felém. Amikor odaért, leült mellém.
A srácok elkezdtek énekelni. Niall a szólója alatt végig mosolyogva figyelt engem.
- Ez mi volt? - vonta fel a szemöldökét.
- Mi? - néztem rá értetlenül.
- Hát ez. Ez az összemosolygás és csak neked éneklés?!
- Hjajj Josh! Mégis mi lett volna?!
- Köztetek történt valami...!
- Nem történt semmi! Ne akarj a semmiből nagy dolgot csinálni! Meg különben is..! Niall bárkit megkaphat! Bármelyik nálam sokkal szebb lányt! - hajtottam le a fejem, mert ez egy kicsit elszomorított.
- De neki mégis csak te kellesz..! - állt fel mellőlem, mikor vége lett a dalnak.
- Mi?! - néztem utána.
Ez nem fért a fejembe! Mit akart ezzel Josh mondani?! Én Niall-nak kellek?! Miii?!!
- Oké, emberek a koncert után, buli az egyik bárban! - ordította Harry, majd kiviharzott a teremből.
- Na, milyen voltam? - lépett mellém Niall, majd elindultunk kifelé. Amikor hátrapillantottam Josh olyan "tudom ám, hogy van köztetek valami" nézéssel nézett utánunk.
- Nagyon jó, de a koncerten mégjobb leszel! - fordultam vissza, majd rámosolyogtam Niall-re.

*Koncert után a bárban*
A koncert fergeteges volt! Minden eljöttünk bulizni, kivéve Louis-t, mert ő romantikázni ment Eleanor-rel. Szerintem nagyon helyesek együtt.
Darren-t is elhívtam a bárba, hogy ne csak otthon üljön, meg emígy is, ha már itt vagyok, akkor legyen velem ő is, mert szerintem elég jó barátok lettünk.
A buli vége felé már csak Niall, Darren, Zayn és én maradtunk ott. Perrie nem jött velünk, mert Amerikában vannak a Little Mix-szel.
Mindenki ivott alkoholt csak én nem, mert én mégcsak 15 vagyok. Niall talán egy kicsit többet ivott, épp ezért úgy döntöttünk, hogy a 1D-házban alszunk, mert az közelebb van.
Amikor beléptünk a házba. Mindenki bement egy szobába és elaludt. Éjjel 4 körül hallottam, hogy valaki bejött a szobába, ahol aludtam. Éreztem, hogy lefeküdt mellém. Az illatáról rájöttem, hogy csak Niall az.
- Te mit keresel itt? - kérdeztem tőle halkan.
- Nemtudom. Hiányoztál! - fordult felém, majd átkarolt. Imádtam ezt! Nagyon jó érzés volt, hogy átkarolt és vele alszom! És azt mondta, hogy hiányoztam neki. Úristeeen!! Egy óriási vigyorral a fejemen aludtam el..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése