Music Player

2012. november 15.

11. fejezet: Békülés



Már kb. egy hete, olyan "bunkó" velem Alexa. Nemtudom miért! Mivel bánthattam meg?! Úgy érzem, ezt meg kell vele beszélnem! Nem bírom tovább!
Bejelentkeztem skype-ra.. Szerencsémre Alexa online volt. Rá is írtam.
Niall: - Szia. Figyelj, szeretnék veled beszélni! Legalább addig kapcsold be a kamerát!
Alexa: Oké.
Rákattintottam a "videóhívás" gombra. Amikor betöltött Alexa szép arcát láttam a képernyőn! Jó volt őt újralátni..!
- Na, mondjad! - mondta hűvösen.
- Figyelj! Nemtudom, mivel bántottalak meg, de remélem nem olyan súlyos vétek! Hiányzik az, hogy láthatlak cam-en; hiányzik az, hogy együtt gitározunk; hiányzik minden, a vicceid, a hosszú beszélgetéseink.. és még sorolhatnám! Sajnálom, ha megbántottalak! Hidd el téged soha nem bántanálak, mert téged nem lehet bántani! Legalábbis én nem tudlak.. annál fontosabb vagy nekem, minthogy megbántsalak!! - néztem a kamerába és kiöntöttem a szívem.. Alexa csodálkozva nézett, majd elmosolyodott.
- Oké. Megbocsátok! Nekem is hiányzik ám az a hülye fejed! - nevette el magát, mire én is elmosolyodtam! Jó így, hogy minden rendben van!

*Alexa szemszöge*
Amit Niall mondott, egyszerűen hihetetlen! Hiányzom és fontos vagyok neki..?! Úristeen! Bocsánatot kért úgy, hogy nem is tudja miért.. Annyira aranyos! Azthiszem szeretem őt!! Kétségtelenül beleszerettem!!..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése