Music Player

2013. január 26.

42. fejezet: Ő nem maradhat itt


Már hétfőtől állandóan havazik. Ma csütörtök van. Tegnap, vagyis szerdán, amikor hazafelé sétáltam a csúszós úton, elcsúsztam. Viszont ez nemcsak egy egyszerű esés volt, mert úgy ráestem a bal lábamra, hogy eltörtem, ami szinte fel sem tűnt, mert még haza tudtam bicegni. Miután hazaértem elkezdett dagadni a lábam és alig tudtam ráállni. Anya azonnal haza jött a munkahelyéről és elvitt a kórházba, ahol leröntgenezték a lábam és kiderült, hogy eltörött. Begipszelték és adtak mankót, hogy tudjak majd közlekedni.
Most itthon ülök a szobámban lévő kanapén és a kedvenc filmemet nézem. Valaki csengetett. Hallottam, hogy anya beleszól a kaputelefonba, aztán meglepetten mond egy 'óó..'-t.
- Látogatód jött. - kopogott az ajtón, aztán be is nyitott. A látogatóm kilépett mögülle. Először azt hittem, rosszul látok, de, aztán rájöttem, hogy nem.
- Alexa. Mi történt veled? - lépett oda hozzám a látogatóm, aki Niall volt.
- Niall. - csak ennyit tudtam kinyögni.
- Hiányoztál. - csókolt meg hosszan.
- Khmmm.... - köszörülte meg a torkát anya. Niall visszahajolt tőlem, aztán ártatlanul nézett anya felé.
- Hogy-hogy itt vagy? - kérdeztem Niall-től csodálkozva, aztán olyan 'légyszi, menj ki' pillantást vetettem anyára. Szerencsére észlelte, így kiment a szobából és most már csak Niall és én maradtunk ott.
- Jöttem, amilyen gyorsan csak tudtam. Anyukád tegnapi kissé értelmetlen "mondata" többször átfutott az agyamon és rájöttem, hogy biztos történt valami, ezért idejöttem..
Na, igen.. Tegnap este miközben Niall-lel webcam-oztam, anya egy egyszerű 'broken leg' beköpéssel Niall tudtára adta, hogy mi történt.

Anya keddenként külön angolra jár, mert kötelességének tartja, hogy ha már a lánya barátja angol, akkor neki is kell tudnia angolul, hogy ha kell, akkor tudjon beszélni vele, vagy kérdezni tőle valamit.
-De mi történt veled? - kérdezte aggódva Niall.
- Megcsúsztam, és eltörtem a lábam. - meséltem röviden a történteket.
- Szegénykém. - csókolt meg megint hosszan, szenvedélyesen.

- Szia, Kincsem. Hogy vagy? ....Öhm.. - lépett be az ajtón apa, már este, miután hazaért a munkából. Niall láttán elkomolyodott és egy gyilkos pillantást küldött felé.
- Szia, apa. - köszöntem neki kedvesen.

- Hello, Mr. - köszönt neki Niall. Apa halkan, de bunkón hallatott valami halk morgást, ami szerintem egy 'szia'-t akart jelenteni, aztán kiment.
Pár perc múlva hallottam, hogy anya és apa veszekednek. Nagynehezen felkeltem a kanapéról és kisétáltam hozzájuk a konyhába.
- De mégis mit keres itt?! Alexa még gyerek! Fiatal arra, hogy egy ilyen semmirekellő világsztárral mutatkozzon. Ellenzem azt, hogy együtt vannak, mert ez a fiú idősebb nála. Nem hozzá való. Nem biztonságos őt közel engedni a lányunkhoz, mert kitudja mik történhetnek, sőt, akár már történhettek is köztük! - kiáltozta dühösen apa.
- Nem történt még semmi sem köztük és nem is fog. Alexa tudja mit szabad és mit nem. Ez a fiú sokat jelent számára, és Niall-nek is Alexa. Idáig utazott, csakhogy Alexával lehessen, mert megtudta mi történt. Segíti és védelmezi őt. Ne akarj neki rosszat! Ne tiltsd el tőle! - osztotta ki apát anya, amit most jogosnak tartottam.
- Ne vedd el őt tőlem! - mondtam könnyeimmel küszködve. Anya és apa felém fordultak. - Végre kaptam egy jó dolgot az élettől, erre te ettől is megakarsz fosztani! - folytattam idegesen.
- Alexa, Kicsim. - lépett oda hozzám apa. - Én ezzel jót akarok! Hidd el!
- Nem, nem akarsz! Inkább fájdalmat és csalódást okozol! - mondtam ki őszintén.
- What happened? - kulcsolta össze ujjainkat Niall.
- Nothing. - hazudtam.
- Alexa, say it. I wanna know.
- Most tulajdonképpen miről beszéltek? - kérdezte apa. - Látod, még beszélni sem lehet vele, mert nem beszéli a magyart.
- Nem mindegy az, hogy milyen nyelven beszél?! - néztem rá dühösen.
- Nem. - adta meg a választ. - Hol fog egyáltalán aludni? Mert, hogy itt nem, az biztos!
- Miért ne aludhatna itt?
- Mert én nem engedem!
- Apa! - kiáltottam rá.
- Jólvan, de a nappaliban fog aludni és nem mehet át hozzád! - egyezett bele.
- Rendben. Köszi! - ugrottam elé, aztán nyomtam egy puszit az arcára.
---------------------------------------***-----------------------------------------
Meghoztam a kövit. :) Olvasgassátok és komizzatok továbbra is. Köszii :*
Ja, és csináltam egy új blogot.. Szóval, ha ez tetszik, akkor less be oda is. Bár nem 1D-s, hanem csak egy egyszerű lányról szóló történet, de azért olvasd és komizz. :)) Megköszönném :* ;) http://stellaandjim.blogspot.sk/

9 megjegyzés:

  1. júúj, nagyon jó lett!:D broken leg.xdd Gyorsan hozd a kövit!:DD*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik :) próbáltam olyasmit írni, hogy kevésbé legyen értelmes angolul xD :D majd hozom ;))

      Törlés
  2. Szupeeeeeeeer! Gyorsan hozd a kövit ♥ :$ :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszii :) örülök, hogy tetszik ;) majd hozom ;)) :D

      Törlés
  3. örülök, hogy tetszik :) majd hozom ;))

    VálaszTörlés
  4. nagyon király :) minnél elöbb újat!!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia :) Imádom a blogod, egyszerűen IMÁDOM ! kövit hamar :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Ennek örülök. :) köszii, majd hozom ;))

      Törlés