Music Player

2013. január 20.

40. fejezet: A videó


Rádöntött az ágyra és ott csókolt tovább.
- Na, sikerü... - hallottuk meg Josh hangját. - ...öhm.... látom már béke van. - folytatta egy mosoly kíséretével, mert elég kínos helyzetben látott meg minket.
- Igen. Béke van. - mosolygott rám Niall.
- Amúgy el kéne indulnotok az orvoshoz, hogy átragasszák Lexi oldalát. - mondta Josh.
- Tényleg, akkor készüljünk is. - mászott le rólam. - Elmegyek lezuhanyozni.
Josh rafináltan mosolygott, aztán felvonta fél szemöldökét és kisétált a szobából Niall után.
Mivel én már lezuhanyoztam, kiválasztottam miben megyek: barna csőnadrág; fehér virágmintás póló; fekete szövetkabát és fekete magassarkú csizma. Niall fekete nadrágot, sötétkék pólót és fehér supra cipőt viselt.
Kézenfogva sétáltunk ki a szállodából, aztán beültünk az autóba és elindultunk.
Az orvosnál csak egy anyuka és kisfia voltak előttünk. Leültünk melléjük és vártunk. Niall a kezemet szorongatta. Tegnap is ezt csinálta. Aranyosan izgul miattam, pedig már nincs is semmi bajom.
Az orvos mintha lefagyott volna, senkit nem hívott be. Négyen várakoztunk továbbra is, hogy végre behívjanak minket és mehessünk a dolgunkra.
Egyszercsak a kisfiú odaszaladt hozzánk.
- Szia. - köszönt nekünk, aranyos mosollyal az arcán.
Niall lehajolt hozzá és lekezelt vele.
- Szia. - köszönt vissza neki. - Hogy hívnak?
- Harry. - felelte a kisfiú. Niall kezébe fogta, aztán beleültette az ölébe. Nagyon aranyosak voltak mindketten. Kis Harry-nek ugyanolyan kék szemei voltak, mint Niall-nek.
- Hány éves vagy, Harry? - hajoltam oda a kissráchoz.
- Kettő. - felelte, aztán kuncogott egyet.
- Milyan nagy fiú vagy. - mosolyogtam rá, aztán megfogtam kis kezét.
- Óó... öhm.. sajnálom, hogy megzavart benneteket. Biztos nektek is van elég gondotok nélküle is. - lépett oda hozzánk kis Harry anyukája.
- Semmi gond. Nem zavart. - tette le Niall a földre a kicsit. Az anyuka csak mosolygott egyet, aztán vissza sétált Harry-vel együtt a padhoz és leült.
Pár perc múlva behívták őket. Nem voltak bent sokáig. Utánuk én következtem.
- Jó napot. - köszöntem.
- Jó napot. - köszönt vissza az orvos. - Javult már az állapota? - kérdezte.
- Azthiszem igen. - feleltem.
- Feküdjön fel az ágyra. -mondta. Követtem utasítását. Feltűrtem a pólóm, hogy megnézhesse az oldalam. Leszedte rólam a tapaszt, aztán elkezdett össze-vissza nyomkálni. Amikor a legkékeszöldesebb ponthoz ért, felkiáltottam, mert nagy fájdalom hasított bele az oldalamba.
- Rendben, tegye rá az új tapaszt. - utasította a nővért.
Pár perc múlva már ki is sétálhattam az orvostól.
Niall idegesen dobolt a lábával a padlón. Amikor meglátott, kissé ijedten nézett fel rám.
- Mit csinált veled? Mit mondott? Miért sikítottál? - zúdította rám kérdéseit.
- Megnyomta a hasam és azért sikítottam. Egyébként nem mondott semmit. - vettem fel a kabátom.
Niall felállt, aztán megölelt.
- Látod, ezt is mind miattam kell átélned. - suttogta szomorúan. Megsimogattam a hátát, hogy nyugodjon meg, aztán kimentünk a rendelőből és beszálltunk az autóba.
- Olyan aranyosan bántál azzal a kissráccal. - mondta, miközben az utat figyelte.
- Te is nagyon aranyosan bántál vele. - mondtam mosolyogva.
Fáradtan léptünk be a hotelszobába. Josh a kanapén feküdt és valami akció filmet nézett DVD-n.
- Visszatért a szerelmespár. - kezdett hülyülni.
- Van valami problémád velünk? - kérdeztem.
- Van. - felelte.
- És mi lenne az?
- Hogy túl szépek vagytok együtt. Olyan aranyos vagy Niall mellett, hogy olyan pici vagy. - nézett rám huncutan. Minden beszólásánál ilyen fejet vág.
- Ne bántsd őt. Szeretem, hogy ilyen pici.. Amúgy is még fog nőni. - nyomott egy puszit az arcomra Niall, aztán levágta magát Josh mellé. Ők filmet néztek, így én egyedül maradtam. Az ablaknál lévő asztalnál ültem és olvastam, amikor Niall telefonja elkezdett rezegni. Sms-t kapott. Rámentem. Zayn írt neki, hogy hol vannak Josh-sal együtt, már vagy fél órája várnak rájuk.
- Nektek nem próbán lenne a helyetek? - álltam a tv elé.
- Húú, a francba, tényleg! - jutott eszébe Josh-nak.
- Muszáj menni? - kérdezte Niall.
- Hát nem lenne rossz. Zayn üzent neked, hogy kb. fél órája várnak rátok.
- Akkor kapjuk össze magunkat és menjünk. - állt fel Niall. Josh elment felöltözni, én meg kikapcsoltam a tv-t.
- Szeretsz. - ölelt magához Niall.
- Nem. Nem szeretlek. - néztem rá.
- Mi? Miért? - nézett rám nagy szemekkel.
- Mert.. Imádlak. - mondtam nevetve, mert elég vicces fejet vágott.
- Igen? Becsaptál? Hmm?! - nézett rám huncutan, aztán vadul megcsókolt. Kezei lejjebb csúsztak a derekamról, így a seggemet fogta.
- Perverz vágyaitokat éljétek ki az ágyban éjjel. - mondta Josh. Niall-lel elváltunk, aztán még nyomott egy búcsú csókot az ajkaimra és kisétáltak a szobából.
Először olvastam. Miután meguntam, elhatároztam, hogy fel lesek netre. Megnéztem a facebook-om és twitter-em, aztán úgy döntöttem nézek valami 1D-s videót. Találtam is egy pár napja készített riportot. Rákattintottam és elkezdtem nézni. Eleinte a zenéjükről, a rajongókról és stb. más dolgokról kérdezték őket. Hirtelen rátértek a barátnőkre.
- Szóval Zayn, Liam és Louis nektek van barátnőtök.. - kezdte a riporter. A fiúk bólintottak. - De már neked is van barátnőd, igaz, Niall?
- Igen, van. - mondta mosolyogva.
- Mióta?
- Pár napja.
- Szép lány. - mondta a riporter, a mellette lévő tv képernyőjét bámulva, ahol egy kép jelent meg rólam és Niall-ről ahogy sétálunk. Amikor az a kép készült még nem jártunk, bár úgy néz ki, mert Niall átkarolja a vállam.
Niall reakciója egy aranyos mosoly volt.
- Igen, az. - felelte.
- Hogy ismerted meg? - kérdezte a riporter. Niall mosolyogva, a kezével mutogatva, nuzgón mesélni kezdett. Elmesélte az első találkozásunkat és azt, hogy jöttünk össze.
Az interjú folytatódott, de már nem néztem tovább.
Ezekszerint tudják, hogy járok Niall-lel.. Azért mer velem úgy nyilvánosan sétálgatni meg stb.
Este 5 körül értek vissza. Niall még ott volt nálunk 10-ig, aztán elment ő is a szobájába.
---------------------------------------***----------------------------------------------
Ez lenne az új rész. :) Remélem tetszik. Olvasgassátok és komizzatok is ;) Nem haragszom meg érte :P :)
A tegnapi twitcam elmaradt, bizonyos okok végett, majd talán máskor ;)
Köszi mindent :* :))

3 megjegyzés:

  1. naaagyon tetszik ez a legjobb blog amit olvastam eddig. ;) és persze: köviiiiiiit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik :) és köszönöm szépen.. :) majd sietek vele ;)

      Törlés
  2. örülök, hogy tetszik :) majd hozom ;))

    VálaszTörlés