Music Player

2013. január 12.

37. fejezet: After party


Az öltözőben lévő kanapén ülve vártam Niall-re. Mosolyogva lépett be az ajtón.
- Na, milyenek voltunk? - nyomott egy puszit a homlokomra, aztán levágta magát mellém.
- Honnan tudnám én azt? - kérdeztem vissza.
- Alexa, tudom, hogy oldalról nézted. Josh mondta.
- Haragszol érte? - kérdeztem a padlót fürkészve.
- Dehogy! Miért haragudnék?
- Hát.., mert azt mondtad, hogy itt várjalak.
- Nem haragszom, te kis butus. - karolt át mosolyogva, én meg ráhajtottam a fejem a vállára.
- Akkor mehetünk a partyra? - lépett be az ajtón Josh jókedvűen. - Hoppá,... öhm... zavarok? - nézett ránk furán.
- Nem zavarsz. - mondta neki Niall. - Indulhatunk a partyra. - állt fel, utána én is.
- És engem ki visz vissza a szállodába? - kérdeztem tőlük.
- Miért vinnénk oda vissza? - nézett rám kérdőn Niall.
- Hát, talán, mert azt mondtad, hogy nem mehetek a partyra..!
- Átgondoltam. Megyünk. Igazad volt. Nem tilthatom meg, hogy ne gyere. - ölelt át.
- Szeretlek. - öleltem őt szorosan magamhoz.
- Én is. - puszilta meg a homlokom.
Megint Josh-sal és Harry-vel utaztunk, és természetesen ő vezetett, mint általában mindig.
- Láttátok azt a hosszú, szőke hajú csajt az első sorban? - kérdezte inkább a fiúktól, mint tőlem. - Szerintem bejöttem neki. - tette hozzá elégedetten.
- Szerintem meg te Taylor-ral jársz, és nem kéne ennyire csajoznod, ha már végre lett egy barátnőd.. - förmedtem rá, mert eléggé feldühített, hogy már megint más csajokkal foglalkozik, amikor van barátnője.

- Öhm.. szerintem meg ehhez neked semmi közöd! - szólt rám.
- Én csak az igazat mondtam.. - vontam meg a vállam.
- Nem, nem mondtál igazat. Már nem járok Taylor-ral. - mondta kicsit csalódottan.
- Mi?! - döbbentem le.
- Tegnap este összevesztünk, aztán kiköltözött a szobából és azthiszem haza is utazott. - mesélte a történteket.
- Óó.. bocsi... sajnálom. - mondtam.
- Nem kell. Az én hibám. - sóhajtott egy nagyot.
- Miért nem beszélsz vele, kérsz bocsánatot és békültök ki?
- Mert... már késő lenne és már mindegy, elcsesztem. - keseredett el.
Csendben utaztunk tovább. Túl nagy csendben. Harry csak az utat bámulta, Josh mellette az anyósülésen ült és az iPhone-ját nyomkodta. Mi, Niall-lel összebújva üldögéltünk és vártuk, hogy megérkezzünk a buli helyszínére.
Egy kivilágított, rendőrökkel és sok, sikoltozó rajongóval körülvett épülethez érkeztünk. Miután kiszálltunk az autóból Niall rákulcsolta az ujjait az enyémekre és úgy sétáltunk be az épületbe.

Nagyon jó volt a hangulat. Niall megengedte, hogy igyak egy kevés alkoholt, bár a fiúk sokat győzködték őt, mire végre bele egyezett. Harry azzal érvelt, hogy alkohol nélkül nincs jó hangulat.. Ezen elég jót szórakoztunk.
Éppen oldalt álltam és figyeltem a többieket, amikor két kéz fonta körül a hasamat. Aztán megéreztem azt az illatot, amitől mindig is görcsbe rándult a gyomrom. Nem Niall-é volt, hanem.. Danié.
Dani a volt barátom, egy évvel idősebb nálam. Mindig is nagy nőcsábász volt. Amikor 13 éves voltam, összejöttünk, de ő csak kihasznált engem. Túlságosan belé voltam habarodva. Az egész kapcsolatunk egy nagy kamu volt, mert ő ugyanúgy folytatta a csajozást és szinte soha nem volt velem. Megmondtam neki, hogy ebből elegem van, szakítani akarok, de ő nem akarta, hogy szakítsak vele. Még sokáig hívogatott a történtek után, de aztán letiltottam a számát és végre megszakadt a kapcsolatunk. Később elköltözött a szüleivel ide, Amerikába, mert az apja itt kapott állást.
- Khmm... - hallottam a hátunk mögül, aztán Dani kezei lekerültek a hasamról.
Mire hátrafordultam, csak azt láttam, hogy Dani a földön fekszik és Niall dühösen, megalázóan néz rá.
- Na, mi van?! - állt fel Dani a földről.
- Az, hogy a barátnőmet ölelgeted! - felete idegesen.
- Oké, akkor most helyesbítek.. A RIBANCODAT ölelgetem, ugye ezt szeretted volna mondani?! - üvöltötte teljes hangerővel. - Gondolom már biztos meghúztad a kiscsajt. Bár nem is csodálom.. Én is megtettem, amit kellett pár évvel ezelőtt. - folytatta vigyorogva.
Niall erre megint be húzott neki egyet.
- Ne merd őt sértegetni! - ordította.
Amikor Dani feltápászkodott, akkorát behúzott Niall-nek, hogy leesett a földre. Éreztem, hogy egyre több könnycsepp folyik végig az arcomon. Niall neki ugrott Daninak és össze-vissza verték egymást. A sírástól összerogytam a földön. Ideges voltam, hogy valami baja esik Niall-nek. Féltettem őt!
Két erős kéz fogta meg a vállam és segített fel a földről. Zayn volt az, aki segítségemre kelt.
- Hé, Alexa. Nyugi. Gyere. - ölelt át.
Amikor feleszméltem a fiúk épp Danit és Niall-t szedték szét, akik még mindig egymást püfölték. Miután sikerült nekik Liam és Harry félre vezették Niall-t. Josh és Louis Danit szidták.
Niall szörnyű látványt nyújtott. A homlokán és a szája sarkában volt egy-egy heg, ami eléggé vérzett, a homloka jobb oldala pedig feldagadt egy erősebb ütéstől. A bal lábára alig tudott ráállni. Amikor megláttam megint zokogni kezdtem. Fájt így látni Niall-t. A tudat, hogy miattam történt vele mindez sokat rontott a helyzeten..
------------------------------------***---------------------------------------
Hát, Hello. :) Ez itt az új rész. Szerintem hosszabb és izgibb lett, mint az előző. :) Remélem tetszik :D
Boldog szülinapot szeretnék kívánni Zayn-nek is. :) Hiszen ma 20 éves lett. :D
Olvasgassatok és komizzatok nyugodtan. ;) Köszii :**

8 megjegyzés:

  1. hűha! ez nagyon izgiii *-* tetszik (Y) :))

    VálaszTörlés
  2. ez nagyon jó gyorsan a kövit!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szegény Niall.:// Nagyon jó lett!*-* Gyorsan a kövit!:DD

    VálaszTörlés
  4. télleg egyre izgalmasabbak nagyon kiráály :DDDD

    VálaszTörlés