Music Player

2013. január 10.

36. fejezet: Koncert



Niall "nálunk" aludt, mert vigyázni akart rám. Éjjel keveset aludtam, de így sem unatkoztam, mert egész éjjel azt néztem, milyen aranyosan alszik. Reggel is ezt csináltam. Niall felé fordulva, mosolyogva néztem ahogy alszik, és hallgattam ahogy szuszog. Niall keze rákerült a derekamra, így arra következtettem, hogy felébredt. Lassan nyitotta ki szemét, aztán hunyorogva nézett rám.
- Miért nem alszol? - kérdezte mosolyogva.
- Nemtudom. - válaszoltam "értelmesen". - Éjjel sem tudtam aludni.
- Pedig melletted voltam. - tűrt a fülem mögé egy szemembe lógó tincset.
- Talán épp ez volt a baj. - kezdte meg a napot Josh. Csoda lett volna, ha nem beszólással kezdi..
- Be lehet fogni, oké?! - dobtam hozzá egy párnát.

Niall és Josh 10 órakor mentek próbára. Én természetesen a szállodában maradtam, bár szívesen velük tartottam volna. Niall odaadta az egyik buggyos gatyáját.. állítása szerint sokkal kényelmesebb az nekem, merthogy az én gatyáim szűkek és úgy azok nem kényelmesek. Azt is mondta, hogy koncertre azt veszi fel, mert akkor olyan dolog lesz nála/rajta, ami előtte rajtam volt. Fura ötletei vannak, de talán pont ezért szeretem őt napról napra jobban.
Eléggé unatkoztam egyedül, de aztán szerencsére találtam egy jó filmet a tv-ben.

Délután kettőkor már visszavoltak, de este 5 órára vissza kellett menni. Ekkor már én is velük tartottam. Niall már a szállodában felvette a buggyos gatyáját, amit délelőtt én viseltem. Kézenfogva léptünk ki a szálloda ajtaján. Megint sok rajongó sorakozott az épület előtt. Niall elkísért az autóhoz, aztán követte a többiek példáját és visszament autogrammot osztogatni és képeket csinálni a rajongókkal. Josh-sal kettesben üldögéltünk az autóban és vártuk a többieket.
- Fáj még az oldalad? - kérdezte.
- Már nem annyira. - mondtam egy kis mosollyal az arcmon.
- Amikor Réka tegnap elmesélte, nagyon ideges lettem. Azon a határon voltam, hogy megkeresem azt három csajt és jól beolvasok nekik. - mondta kissé dühösen.
- Aranyos vagy. - mosolyogtam rá.
- Tényleg voltatok ma dokinál, hogy átragasszák?
- Igen. Akkor, amikor visszaaludtál.
- Komoly? - kérdezte meglepetten. Én bólintottam egyet.
- Elég mélyen aludtál.
- Na, végre indulhatunk. - szállt be az autóba Harry, utána pedig Niall is.
- Ti miben lesztek az after partyn? - kérdezte tőlünk.
- Lesz after party? - kérdeztem vissza nagyra nyílt szemekkel.
- Ja, lesz. - bólintott egyet. Niall nekem miért nem mondta?!
- Alexa nem jön. Pihennie kell. - mondta Niall.
- Mi?! Ne dönts el mindent helyettem, oké?! - néztem rá dühösen. Miért ne mehetnék arra a bulira?!
- Most mi a baj?! Én csak jót akarok neked.
- Azzal akarsz jót, hogy majdnem mindent megvonsz tőlem?! - kérdeztem hitetlenül.
- Dehát pihenned kell! - mondta kicsit idegesen.
- Most tulajdonképpen min is veszekedtek? - kérdezte tőlünk Harry.
- Azon, hogy Niall nem akarja, hogy menjek a partyra. - adtam a választ
- Szerintem meg inkább azon, hogy zavar, hogy jót akarok neked! - idegeskedett Niall.
- Szerintem meg rohadtul abba hagyhatnátok ezt! - mondta idegesen Harry. - Niall, te nem tilthatod meg neki, hogy eljöjjön. Alexa, te meg értsd meg, hogy csak jót akar neked. Na, köszönöm a megértést. Be lehet fejezni, mert nagyon idegesítő, hogy a semmin veszekedtek. Elhihetitek, hogy van akinek vannak ennél sokkal komolyabb problémái. - kaptuk meg a leszidást Harry-től. - Csókoljátok meg egymást. - tette hozzá viccelődve.
Niall magához ölelt és hosszan megcsókolt. Az a csók ugyanúgy égetett, mint az összes többi. A pillangóim megint feléledtek.
Végig veszekedtük az egész utat, mert pár perc múltán már ki is szállhattunk az autóból. Niall rákulcsolta az ujjait az enyémekre és úgy sétáltunk be az épületbe, ami előtt nagyon sok lány sorakozott. Most is kaptam pár haragos pillantást.
Egyenesen Niall öltözőjébe mentünk, ahol az ír manó elfogyasztotta koncert előtti szokásos italát, egy pohár citromlevet. Egy csókkal búcsúzott el tőlem.
Úgy beszéltük meg, hogy ott várok rá, de alig negyedóra múlva meguntam és a kíváncsiságom vezérlésével kisétáltam a színfalak mögé. Oldalról figyeltem az előadásukat. Miközben a Little Things-et énekelték, Josh odanézett oldalra hozzám, majd egy mosoly kíséretével intett nekem. Én is mosolyogva intettem egyet neki.
A koncert vége felé visszavonultam az öltözőbe és ott vártam tovább..
-----------------------------------------***------------------------------------------
Meghoztam a kövit. :) Olvasgassatok nyugodtan :D és komizni is ér ;)

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. köszi :) örülök, hogy tetszik.. nemsokára hozom ;)

      Törlés
  2. Egyre jobban fogalmazod meg, de rövid lett ez a rész!:P Hosszabbat akarok!:O:/ Várom a kövit, (de az már hosszabb legyen!:):P) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D fejlődök xDD örülök, h tetszik :) am ígérem a kövi hosszabb és izgibb lesz ;)

      Törlés
  3. szia!:)) meglepetés az oldalamon a : LIEBSTER AWARDS menüpontban felül!:))

    VálaszTörlés