Music Player

2012. december 17.

27. fejezet: Niall-lel


Még mindig a bőröndömből pakoltam ki, amikor jelzett a telefonom, hogy jött egy sms-em. Niall írt. Ezt: "Szia, Alexa. Ha lenne kedved átjöhetnél. A 37-es szobában vagyok. Niall xx"
Visszaírtam neki, hogy majd átmegyek.
Abba hagytam a pakolászást és elmentem zuhanyozni. Miután lezuhanyoztam kikészítettem mit veszek fel: hosszú cicanaci, pántos fehér póló és rá piros szvetter. Egyszerű, de nagyszerű. Szeretem a laza öltözékeket.
A ruhák mellé kiraktam Niall ajándékát. Átkötöttem piros szalaggal, hogy azért ajándék formája legyen. Felvittem az arcomra egy kis natúr sminket és befújtam magam a kedvenc parfümömmel. Már készen is voltam. Mivel én és Josh a 32-es szobát kaptuk, gondoltam, hogy a 37-eset is ott találom a 3.-on.
Odaálltam az ajtó elé és bekopogtam. Pár másodperc múlva kinyitódott az ajtó. Niall mosolyogva nézett rám (imádom a mosolyát!).
- Szia. - köszönt, majd megölelt.
- Hello. - köszöntem vissza és viszonoztam az ölelését.
Bementünk a szobába és leültünk a kanapéra. Úgy éreztem itt az ideje az ajándékosztásnak. Odanyújtottam Niall felé a kis ajándékot.
- Boldog Karácsonyt! - mosolyogtam rá.
- Na, erre nem számítottam. Köszönöm. - ölelt meg megint, aztán egy puszit nyomott az arcomra. Én persze egyből elpirultam, dehát nem tehetek arról, hogy ezt váltja ki belőlem Niall. - Ez még nincs meg és pont terveztem, hogy megveszem. - nézegette az ajándékát.
- Hmm... megéreztem. - néztem rá mosolyogva.
- Próbáljuk is ki. Játszunk egyet. - kapcsolta be a tv-t.
- De én nem tudok ilyet játszani. - mondtam félve.
- Hát, majd megtanulsz játszani ilyet. - tette be a CD-t.
- Rendben.
Miután betöltött a játék, Niall odaült mellém. Kezembe nyomta a kontrollert, aztán elkezdte magyarázni, hogy hogy működik.
- Érted, nagyjából?
- Aha. De először játszhatok valami robottal, ha lehet, mert te tuti levernél?!
- Persze, játszhatsz.
- Oké. Köszi. - mosolyogtam rá.
Niall elindította a játékot. Eleinte nem nagyon ment, de, aztán kezdtem belejönni. Mivel vesztettem az elsőnél, megkértem Niall-t, hogy hagy játszhassak megint egyet robottal, mert még képeznem kell magamat. Ő  erre beleegyezett, de jól ki is röhögött, hogy milyen komolyan veszem a játékot. Sajnálom, de én ilyen vagyok. Szeretek nyerni, bár azért nem ráz meg, ha veszítek.
Már vagy ötödszörre játszottam újból. Niall szenvedett, mert már unta az egészet. Össze-vissza járkált, zenét hallgatott, sms-ezett (nemtudom kivel).
Hatodszorra indítottam újra a játékot. Beleéltem magam, aztán kizökkentett valami belőle, vagyis inkább valaki.. Hirtelen két "nagy" láb került az enyéim mellé, aztán megcsapott az a bizonyos illat.. Niall illata. Amitől mindig felélednek a pillangók a hasamban és vadul csapkodnak, bár ez minden érintésénél megtörténik.
Niall körbe fonta kezeit a hasamon, állát pedig a vállamra helyezte, így figyelte a játékot. Nem tudtam koncentrálni, remegtek a kezeim. Próbáltam leplezni, de nem nagyon ment.
Éreztem ahogy hozzámsimult, éreztem az illatát, a levegővételeit, minden egyes szívdobbanását. Nemtudta felülmúlni semmi sem azt az érzést, amit akkor, ott éreztem.
A következő játékot megint elvesztettem, bár ezt Niall-nek köszönhettem leginkább.
- Ne mond, hogy megint akarsz játszani, mert már nekem attól elment a kedvem, hogy ennyiszer újrajátszottad.
- Nem, már elment tőle a kedvem nekem is. Idegesítő ez a játék. Dobtam le a földre a kontrollert. - Feladtam! - kiáltottam, aztán felakartam állni, de Niall nem hagyta. Visszarántott magához. Tovább ölelt úgy, ahogy előbb. Arcát a nyakamba temette. Éreztem a szuszogását és azt is, hogy mosolygott. Én is mosolyogtam. Niall lágyan megharapta a fülcimpámat.
- Naa! - kiáltottam fel. Niall felnevetett.
- Fájt? - kérdezte huncutan.
- Nem.. Nem fájt, csak nem szeretem, ha harapdálnak. Nem vagyok étel.
- Pedig édes vagy. - bújt még jobban hozzám. - És jó az illatod. - én erre csak mosolyogni tudtam, mert nem bírtam megszólalni.
Nemtudom, hogy miért csinálta ezt Niall, de nagyon jó volt vele. Sokáig úgy üldögéltünk, csendben,... kiélvezve minden pillanatot egymás társaságában. Nem mindig lehetünk ketten (ez furán hangzott)..
Lehet, hogy valami elkezdődött köztünk....?!
------------------------------------------***------------------------------------------
Sziasztok. Már meg is hoztam a kövit. Remélem tetszik. :) Olvassátok és komizzatok. Köszii :**

12 megjegyzés:

  1. ugye még ma jön a kövi? léééécciiiii :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nemtudom mikor hozom, de attól függ, hogy mennyien olvassák.. úgyhogy osztjátok, hogy legyen kövi ;)

      Törlés
  2. nagyon jó siess a kövi részel *-* nagyon tetszik <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik :)
      osztjátok és hozom ;)

      Törlés
  3. siess a kövivel!nagyon jó

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett :) huh,már alig tudom kivárni a következő rész ! siess vele :))

    VálaszTörlés
  5. Ne várj semmire csak ird gyorsan kövit :D kééérleeek :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók az írásaid! Nagyon tetszenek. A héten találtam ezt az oldalt és a kedvencem lett! :) jöjjön a köviii :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik :) és nagyon jólesett a dícséreted (persze mindenkié jólesik!) :) ma hozom a kövit :)

      Törlés