Music Player

2012. december 2.

21. fejezet: London *7. nap*


Darren mellkasán ébredtem. Niall-ön kívül még szinte egy fiúval sem aludtam együtt, ezért elég fura volt így ébredni.
- Felébredtél? - kérdezte kedvesen.
- Ühüm.
- Amíg aludtál, gondolkodtam. Eszembe jutott, hogy, ha 11-kor megy a géped akkor 10 körül bekopogok Niall-höz és elhívom őt valahova, te pedig be tudsz menni összepakolni és, aztán elutazni haza.
- De hogy jutok be Niall lakásába?
- Niall-lel mindketten egy-egy pótkulcsot rejtettünk el a lábtörlő alatt, szóval kiveszed azt onnan és már bent is vagy.
- Húú ez jó. Köszi, Darren. - öleltem meg még mindig rajta fekve.
- Nincsmit. Amúgy már fél tíz van, szóval jó lenne felkelni.
- Oké. - ültem fel, majd kimentem a konyhába, hogy összedobjak valami kaját. Miután megreggeliztünk Darren elment, hogy kicsalja Niall-t.
Vártam 10 percet, hogy elmenjenek, majd kivettem a pótkulcsot a lábtörlő alól és bementem Niall lakásába. Amy már nem volt ott. Összepakoltam minden cuccom, aztán írtam egy levelet Niall-nek és kimentem az ajtón. Bezártam a lakást a pótkulccsal, aztán visszatettem a helyére. Kicsit szomorú voltam, hogy így kell itthagynom Niall-t, de nem lettem volna képes találkozni vele. Jár Amy-vel és ezt el kell fogadnom, bármilyen nehéz is! Szomorúan kullogtam ki az épületből. Beszálltam egy taxiba, ami elvitt a reptérre. A reptéren még gyorsan telefonáltam anyának, hogy majd várjon otthon, mert megyek haza.
A repülőn nyugalmasan utaztam. Anya már a reptéren várt. Mosolyogva köszöntött, viszont én nemtudtam mosolyogni.
- Mi a baj, Kincsem? - simogatta meg a fejem, amikor átöleltem és elkezdtem zokogni.
- Minden. - sírtam el magam még jobban.
- Majd otthon mindent elmesélsz, rendben? De most menjünk! - vezetett ki a reptérről, majd beültünk az autóba és elhajtottunk haza. Otthon mindent elmeséltem anyának. Hallgatnom kellett volna rá, amikor azt mondta, hogy Niall egy sztár és neki nem biztos, hogy én kellenék. Igaza volt! Igaza volt abban is, hogy meg fog bántani! Mindent megbántam, ami történt velem és Niall-lel! Nem kellett volna ennyire jóban lennem vele! Semmit sem kellett volna! SEMMIT!!!

*Niall szemszöge*
Eléggé meglepett, hogy Darren elhívott beszélgetni. Jó barátok voltunk vagy talán még vagyunk is. Csak Alexa miatt haragszom rá.
Tegnap annyit kerestem Alexát, de nem jött válasz semmire. Félek, hogy valami baja esett. Már azóta nem láttam, amióta meglátott engem és Amy-t csókolózni. Ezzel csak visszaakartam vágni, mert nagyon idegesített, hogy ő és Darren együtt vannak. Van egy olyan érzésem, hogy az estét Darren-nél töltötte. Nem kérdeztem erről "régi" barátomat, mert nem akartam tolakodónak tűnni.
Délután egykor értem haza. Egy levelet találtam a konyhapulton. Alexától kaptam:
'Szia, Niall! Fura, hogy így kell elköszönnöm tőled, de nem tudtam másképp.. Este Darren-nél aludtam. Ma utazom haza, mert közbejött valami. A cuccaimat összepakoltam, csak egy szlovák csokit hagytam a "szobámban", amit még elfelejtettem odaadni neked. Jó étvágyat hozzá! Köszönök mindent!
                                                                                                         Alexa'

Tudtam, hogy Darren-nél aludt. Éreztem! Mi jöhetett neki közbe?! Bementem "Alexa szobájába". A csoki ott hevert az éjjeli szekrényen. Az egyetlen dolog, ami tőle van. Leültem az ágyra és gondolkodtam... Mindenen. Miért ment el szó nélkül?! Hiányzik!!
Amíg ezen gondolkodtam, csengettek. Odamentem az ajtóhoz, hogy kinyissam. Amy állt ott.
- Szia, Macikám! - csókolt meg.
- Szia. - csókoltam vissza.
Igazából nem értem magam, hogy miért járok Amy-vel.. Talán abban bízok, hogy ő segíthet elfelejteni Alexát. Remélem sikerül..
-------------------------------------------***-------------------------------------------
Ez a kövi rész. Remélem tetszik! :) Olvassátok és komizzatok! :))

2 megjegyzés: