Music Player

2012. december 16.

26. fejezet: Mi?! Én és Darren?!


- Hahó... indulni ké..... - hallottuk Josh hangját magunk mellől. - Öhm...... zavarok, igaz?! - mondta kissé bizonytalanul.
- Öö... nem.. nem zavarsz.. - bújtam ki Niall keze alól, aztán elmentem onnan olyan gyorsan, ahogyan csak tudtam.

*Niall szemszöge*
Követtem a szememmel Alexát, ahogy elsietett tőlünk. Aztán Josh-ra néztem. Kérdőn fürkészett.
- Úristen.... majdnem lesmároltad a csajt! - kiáltozott, mire én befogtam a száját, mert nem akarom, hogy bárki is megtudja.
- Cssst.. - néztem rá.
- Nem félsz Darren-től? Mit fog szólni ehhez?!- mondta már suttogva.
- Darren nem fogja megtudni.
- És.., ha Alexa elmondja neki?
- Alexa nem tenne olyat.
- Ugyan.. miért ne?!
- Ismerem Alexát.. ő nem olyan! Ő teljesen más. - mondtam, aztán kisétáltam az előszobába és kiindultam a többiek után.
Amikor kiléptem az ajtón Alexára pillantottam, de ő elkapta tekintetét. Haragudhat rám?! Igazából nem tudom mi ütött belém, hiszen ő Darren-nel jár.. tudom.. Darren nyáron volt Szlovákiában és mi másért lett volna ott, ha nem azért, mert Alexához ment..?!
- Alexa, Josh és Niall.... ti jöttök velem. - intett nekünk Harry. A többiek Paul-lal mentek.
Beszálltunk az autóba. Josh ült előre Harry mellé. Mi pedig Alexával hátra. Kellemetlen volt a helyzet. Láttam Alexán, hogy feszült. Az út lassan és csendben telt el. Miután kiszálltunk az autóból, besiettünk a reptérre onnan pedig a repülőgépre. Mindenki elfoglalta helyét, aztán már repültünk is a naplementében Amerika felé.

*Alexa szemszöge*
Kellemesen utaztunk a repülőn. Niall nyakig be volt takarózva és úgy mosolygott rám. Aludni készült. Oda mentem hozzá, aztán bebújtam mellé. Jólesett a közelsége. A többiek elkezdtek "húú"-zni, de minket nem érdekeltek. Boldogan, csendben feküdtünk egymás mellett és csak élveztük egymás társaságát. Mosolyogva aludtam el Niall mellett.

- Alexa... Alexa.. ébredj fel. Megérkeztünk. - szólítgatott Niall. Még mindig ott feküdt mellettem.
- Komolyan? - kérdeztem álmosan. Niall csak bólintott egyet. - Áááhh.. és én szinte végig aludtam az egész utat?! - mondtam csalódottan, aztán kikeltem az "ágyból". Megigazítottam a hajam és megvártam Niall-t. Együtt szálltunk le a gépről. A fiúk az autóban vártak minket. Elindultunk a szállodához. Már kívülről gyönyörűen nézett ki.
Elsőnek én kaptam szobát, mert "lányoké az elsőbbség". Legalább ők betartják..
Felmentem a 3. emeletre. Kinyitottam a kapott kulcscsal a szobaajtót, majd beléptem. Nagyon szép szoba volt, viszont két ágyas. Nemértettem miért.. De aztán hamar rájöttem, mert pár perc múlva kinyitódott az ajtó és Josh lépett be rajta.
- Te leszel a szobatársam? - néztem rá.
- Tudom, hogy Darren-nek jobban örülnél, de... ez van.. most engem kapt.... - kezdett bele a mondatába, de én közbevágtam, mert elakadtam a " Darren-nek jobban örülnél" résznél.
- Mi?! Miről beszélsz?! Miért örülnék jobban Darren-nek?! - néztem rá kérdőn, de egyben dühösen is. Honnan vesz ekkora baromságot?!
- Hát... jártok, nem?!
- Nem! Dehogy! Miből gondolod, hogy járok vele?!
- Hát... Niall láto... vagyis.. - kezdett magyarázkodni, de közbevágtam.
- Mit látott Niall?
- Semmit.
- Josh! - léptem oda hozzá. - Mond el! Légyszíves! - néztem rá kutyaszemekkel.
- Oké... jólvan.. csak ne nézz rám így! Szóval... Niall mesélte, hogy amikor nyáron voltál Londonban, látott téged és Darren-t smárolni a plázában.. és tudjuk, hogy aztán volt Szlovákiában nálad.
- Mi?! Én soha életemben nem smároltam senkivel.. nemhogy Darren-nel! Ez felháborító...! És nyáron pedig volt egy kisebb fellépése Darren-nek, azért volt Szlovákiában! Nem nálam volt! - fakadtam ki.
- Mi?! Te még soha nem smároltál senkivel?
- Nem. Még senkivel sem. - ültem le szomorúan a kanapéra.
- Jajj.. hát az nem olyan nagy baj! Az a jó, hogy nem vagy egy ringyó, aki a fél világgal smárolt már! - ölelt meg Josh, mire én csak elmosolyodtam.
Elkezdtem kipakolni a bőröndömből. Josh pedig szorgosan működött a mobilján, aztán csak annyit mondott "most megyek, majd jövök" és kiment a szobából..

*Niall szemszöge*
Josh sms-e után lementem a szálloda kávézójába, mert oda beszéltük meg a "találkát". Valami fontosat akart mondani.
- Na, mi az a fontos dolog? - kérdeztem kíváncsian, amikor odaért.
- Szóval..... Alexa nem jár Darren-nel.
- Mi?! Dehát láttam, hogy smároltak!
- Akkor szemüvegre van szükséged! Alexa még soha életében nem smárolt senkivel!
- Beszéltél vele? 

- Ja. De totál véletlenül szedtem ki belőle.
- És honnan tudod, hogy igazat mondott?
- Láttam rajta... Na, de, figyelj! Tehát.. Alexa szabad, szép, okos és még sohasem smárolt senkivel. Tiéd a pálya, de azért vigyázz vele!
- Oké. Kösz, mindent. - veregettem meg a vállát, aztán elindultam fel. Közben írtam egy sms-t Alexának..
----------------------------------------***-----------------------------------------
Sziasztok. :)
Hát ez lenne az új rész. Remélem tetszik. Olvassátok és komizzatok :) Minden új kominak és megtekintésnek nagyon tudok örülni, mert az nekem egy visszajelzés, hogy tetszik nektek a blog. :) 

6 megjegyzés:

  1. kövit!!!♥♥nagyon jó

    VálaszTörlés
  2. úristen nagyon jó és már most várom a kövit!!!!gyorsan kövit!!!

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett :) már várom hogy mi lesz a folytatás*-* kövit hamarr ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik :) ma hozom az újat :D ;)

      Törlés