Music Player

2012. december 13.

25. fejezet: Újra Londonban


Ma utazom Londonba és onnan Niall-ékkal Amerikába, LA-be. Reggel fél 7-kor ébredtem, mert bár csak 9-kor megy a gépem, már nyolckor el kellet indulni a pozsonyi reptérre.
- Szia, anya és apa. - öleltem meg őket külön-külön.
- Szia, Kincsem. - puszilgatott anya.
- Szia. Aztán vigyázz magadra. - köszönt el tőlem apa.
Anyán láttam, hogy könnyesek a szemei..
Leadtam a bőröndjeimet, aztán már mehettem is a gépre felszállni. Kellemesen utaztam. Alig 2 óra az út. Végig zenét hallgattam és pihentem. Fáradt voltam a korán kelés végett.
A reptéren kiváltottam a bőrömdjeimet, aztán elindultam megkeresni Niall-t. Hamar észrevettem, hiszen egy csomó rajongó körbevette őt. Nem mentem oda, mert nem akartam, hogy fölösleges pletykák terjengjenek rólunk. Szépen vártam, amíg elvonult a lánysereg. Amikor Niall megfordult, elindult felém. Mosolygott. Boldognak tűnt. Szürkés póló, zöld sapi és zöld hátizsák volt rajta. Nagyon aranyos volt.
- Szia. - ölelt meg. Szinte szorított magához. - Már nagyon régen láttalak. - szorongatott tovább. Én csak öleltem őt magamhoz, mert már nagyon hiányzott. Beszívtam az illatát és jó mélyen az emlékeimbe zártam ezt a pillanatot. Nemhittem volna, hogy fogom én még valaha látni őt.
- Igen, már nagyon régen láttuk egymást. - öleltük egymást tovább.
Amikor ennek az egésznek vége lett, elindultunk kifelé.
- Minek van nálad hátizsák? - kérdeztem tőle, mert nemigazán értettem, hogy ide minek hozta magával.
- Nemtudom. Szeretem cipelni. - mondta komolyan, mire én gyengén megütöttem a fejét.
- Bolond vagy. - röhögtem ki.
- Köszi a bókot. - kacsintott. Automatikusan elpirosodtam erre a mozdulatára.
Beültünk Niall autójába és elhajtottunk a reptérről. Az 1D-háznál álltunk meg.
- Már itt van mindenki. Innen fogunk indulni este a reptérre együtt. - szedte ki a bőröndjeimet az autóból. - Ezeket viszem én. - mondta.
- Köszi. - mosolyogtam rá.
Benyitottunk a házba. Mindenki ott ült a kanapén és éppen Louit figyelték, ahogyan hevesen magyaráz.
- Sziasztok. - köszöntem.
- Szia Lexiii! - jött felém Josh, tárt karokkal. Megöleltük egymást, aztán sorban mindenki odajött hozzám.
- Szia, Eleanor vagyok, Loui barátnője. - jött felém mosolyogva Eleanor.
- Szia, én Alexa. - nyújtottam neki a kezem. Kezet fogtunk aztán még bemutatkoztam Danielle-nek és Perrie-nek is. Taylor Amerikában van, szóval vele majd ott fogok megismerkedni.
Már olyan félórája hülyültünk, amikor eszembe jutott, hogy én még ajándékot is akartam venni Niall-nek. Félrehívtam Josh-t, mert ő jó barátja Niall-nek és biztos tudna segíteni nekem.
- Na, mondjad. - nézett rám.
- Szóval. Szeretnék venni Niall-nek valami ajándékot Karácsonyra és szülinapjára, mert még nem kapott tőlem semmit és...... - kezdtem bele.
- Neki az pont elég ajándéknak, hogy itt vagy. - vágott a szavamba Josh, aztán megveregette a vállamat.
- Mi?!
- Mindegy, mondjad tovább..!
- Oké..., de hogy értetted ezt?!
- Sehogy folytasd.. - mondta parancsolóan.
- Oké..., de ezt még majd megbeszéljük! - jelentettem ki neki. - Arra gondoltam, hogy veszek neki valami videojátékot. És gondolom te tudod melyik nincs meg neki.
- Még szép, hogy tudom.
- Eljönnél velem most megvenni neki?
- Persze, de akkor menjünk is. - indult vissza.
- Elmegyünk sétálni Alexával, majd jövünk. - vette fel a kabátját.
Niall fura pillantásokat vetett Josh-ra, aztán rám is.
- Úúú.... sétálni, ketten, mi?! - hülyült Loui.
- Jajj már, hagy menjenek. - vágta őt fejbe Liam. Én csak jót röhögtem rajtuk.
Josh-sal kimentünk az ajtón, aztán elindultunk a város felé. Nem volt olyan messze az az üzlet, ahol betudtam szerezni Niall ajándékát.
- Na, válogass. - nyomott a kezembe legalább 10 CD-t Josh, miután kiválogatta, hogy melyik van meg Niall-nek, illetve melyiket szereti játszani.
Gyorsan kiválasztottam egyet a sok közül és odavittem a pénztárhoz. Miután kifizettem, el is indultunk vissza a többiekhez.
- Becsempészed nekem valahogy a házba? - kérdeztem Josh-tól.
- Kicsit sok a kérésed tőlem egy nap. - hülyéskedett.
- Nem szólogatsz be! - kiáltottam rá nevetve.
- Oké. Becsempészem, de hova tegyem aztán?
- A bőröndömbe.
- És melyik az?
- Mindegy, majd bemegyünk a fürdőbe aztán odaadod.
- Oké.
A beszélgetés után oda is értünk a házhoz.
- Na, milyen volt a séta? - kérdezte Zayn.
- Jó. - mondta Josh.
Miután levette téliruháit, elindult a fürdő felé. Mentem utána, hogy odaadhassa a CD-t és eltehessem a bőröndömbe.
- Na, tessék itt van. - nyomta a kezembe és már indult is vissza.
- Oké. - néztem a kezemben tartott kis dobozkára. - Josh! - szóltam utána.
- Hmm?! - fordult vissza.
- Köszi. - mosolyogtam rá, mire ő odajött hozzám és megölelt.
- Nincsmit. - mondta halkan. - Rám mindig számíthatsz. - simogatta meg a hátam, amikor elengedtük egymást. Gyorsan elraktam a bőröndömbe az ajándékot, aztán már indultam is vissza. Útközbe, a folyosón, belebotlottam Niall-be.
- Mi ez az egész veled és Josh-sal? - kért számon. Láttam rajta, hogy zavarja.
- Mi lenne? Barátok vagyunk és ennyi. - mondtam és továbbindultam, de Niall elzárta az utamat. Két kezét a falnak támasztotta, így körbevéve engem. Gyönyörű szemeivel az arcomat fürkészte. Halvány mosoly jelent meg az arcán. Elkezdett közeledni a fejével az enyémhez. Lehunyta a szemét, majd én is... aztán...
- Hahó... indulni ké..... - hallottuk Josh hangját magunk mellől.
----------------------------------------***-------------------------------------------
Itt a kövi. :) Olvasgassátok és komizzatok is. :D Ja, és egy kicsit átcsináltam a blogot. Remélem tetszik, írjatok arra is vélcsit. :)

8 megjegyzés:

  1. KÖVIT!!!!!!!♥♥ húú remélem összejön majd a csók!♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd meglátjuk, hogy össze jön-e ;) :P majd sietek a kövivel :)

      Törlés
  2. kövit mert ez nagyon jó és nagyon izgi az egész!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök h tetszik :) és majd nemsokára hozom a kövit ;)

      Törlés
  3. mior jön tűkön ülök

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a blog meg a sztori meg minden főleg Niall :DD siess a kövi résszel mert nagyon kiváncsiak vagyunk :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök h tetszik :) és nekem is tetszik Niall *-* :D
      ma este hozom a kövit úgyhogy már nem kell sokáig kíváncsiskodnotok! ;)

      Törlés