Music Player

2012. december 9.

24. fejezet: A jó hír


Reggel szomorúan, de mégis izgatottan ébredtem. Lassan, fáradtan sétáltam ki a konyhába.
- Jó reggelt. - dünnyögtem.
- Jó reggelt. - köszönt vissza anya és apa kedvesen.
- Mi ez a rossz kedv? - kérdezte apa.
- Még kérdezed? - néztem rá.
- Oké... mond el neki. - nézett apa, anyára.
- Rendben. Szóval kislányom úgy döntöttünk, hogy.... MEHETSZ AMERIKÁBA! - kiáltotta anya boldogan.
- MI????????! - kiáltottam hitetlenül.  Egyszerűen nem fogtam fel, hogy mit mondott anya.
- Mehetsz Amerikába!! - ismételte meg anya.
- Úristeen! - ugrottam a nyakába. - Imádlak titeket! - kezdtem el könnyezni az örömtől. Olyan hihetetlen!
- Mi is szeretünk! - ölelt meg apa.
- De hogy-hogy elengedtek? - váltottam komolyabbra.
- Háát... átbeszéltük a dolgokat és úgy gondoljuk megérdemled. - mosolygott rám anya. - De aztán vigyázz magadra! És Niall-nek meg ajánlom, hogy ne bántson meg megint!
- Oké, vigyázni fogok magamra. És ne féljetek most már nem fog. - mosolyogtam. Bár egy "remélem"-et azért hozzá tettem magamban..
Miután megreggeliztem és elvégeztem a reggeli teendőket, plusz még megtanultam, felhívtam Niall-t.
- Szia. Remélem jó híred van. - szólt bele.
- Szia. De még mennyire jó. - mondtam vidáman.
- Jöhetsz velünk? - kérdezte izgatottan.
- IGEN! - kiáltottam a telefonba.
- Úristen! Ez lesz a legszebb Karácsonyom és Újévem! - kiáltozott Niall is. Nagyon boldogok voltunk. Az utolsó mondatánál viszont elakadtam.
- Őő.. de anya szeretné tudni, hogy hogy lenne az utazás meg minden..
- Oké. Akkor mondom. Reggel ideutaznál Londonba és innen indulnánk együtt Amerikába. A repjegyet pedig majd elküldöm. Január 6-án jönnénk haza.
- Huh.. oké.
- Ja, és csak este mennénk Amerikába, mert akkor nincsenek annyian a reptéren és hazafelé szintén.
- Oké. Remélem anyának megfog felelni az "útirend".
- Szerintem megfog. De most le kell tennem, mert próbánk lesz. Szia. - köszönt el.
- Rendben. Szia. - köszöntem el én is.
Miután még örültem egy sort magamnak, kisétáltam a konyhába és mindent elmondtam a szüleimnek. Beleegyeztek, megfelel nekik az "útirend". Huh, még Niall-nek is kéne vennem valami ajándékot Karácsonyra, de azt hiszem, majd inkább megveszem Londonban, hamár úgy is ott leszünk fél napot..
-----------------------------------------***------------------------------------------
Ez lenne az új rész. Elég rövid lett.., de azért remélem, hogy tetszik. :) Olvassátok szeretettel és komizzatok is. :))

5 megjegyzés: