Music Player

2012. december 6.

22. fejezet: Josh ötlete


Délelőtt a fiúkkal próbáltunk. Holnap lesz egy koncertünk, de már a decemberi amerikai fellépésekre is készülünk. Szünet közben bejött Paul.
- Oké, fiúk. December 26-án repültök, vagyis inkább repülünk Amerikába. Mindegyikőtök hozhat magával valakit, akit szeretne. Ez lenne tőlem a Karácsonyi ajándék. Majd egyezzetek meg! Nekem már mennem is kell. Sziasztok. - köszönt el.
- Én Eleanor-t viszem. - mondta Louis.
- Én Perrie-t. - mondta boldogan Zayn.
- Én Dani-t. - mosolygott Liam.
- Nekem ott lesz Taylor. - ült le Harry a földre.
- Niall? Te kit viszel? - nézett rám mosolyogva Liam. Nemtudtam válaszolni, mert szívem szerint Alexát vinném, mivel még mindig nemtudom őt kiverni a fejemből. Hiányzik, de nagyon!!!
- Hozzad Alexát. - kiáltotta Josh a dobok mögül. - Úgyis nagy álma, hogy kijusson Amerikába.
- Tényleg, mi lett vele? Már rég láttuk. - néztek rám a fiúk.
- Huhh... már régóta nem láttam és nemhiszem, hogy eljönne.... amúgysem beszélünk már sokat.
- Akkor kezdjetek el beszélni. Nem nehéz! - sétált oda hozzám Josh, majd megveregette a vállamat. Láttam, hogy a fiúk összetett fejjel sugdolóznak.
Pár perc után, miután megegyeztek "szétváltak" és Louis szólalt meg.
- Szerintünk hozhatnád őt, mert aranyos lány és bírjuk. - mosolygott.
- Oké.. majd beszélek vele. - ültem le, majd ittam egy kortyot az ásványvizemből.
Délután 4-kor értem haza. Bekapcsoltam a laptopomat és bejelentkeztem skype-ra. Alexa online volt. Itt volt a lehetőség, hogy megkérdezzem. Ráírtam, hogy "szia" aztán megkérdeztem, hogy be kapcsoljuk-e a webcamot. Úgy könnyebb lesz megkérdezni.
- Szia. - integetett mosolyogva a kamerába. - Rég beszéltünk.
- Szia. Igen.. elég rég.
- Mit szeretnél mondani?
- Szóval... Decemberben lennének koncertjeink Amerikában. Paul felajánlotta, hogy Karácsonyi ajándékként vihetünk magunkkal valakit.. A fiúk és én is örülnék, ha eljönnél velünk.. - mondtam ki egy szuszra.
- Húúúú... ööö.... ezt még meg kéne beszélnem anyával. De.. hogy-hogy nem Amy-t viszed?
- Már nem járok Amy-vel..
- Uhh.. sajnálom.
- Ne.. nem kell sajnálnod. - mosolyogtam rá.
- Oké.. akkor megbeszélem anyával, aztán majd megírom mit mondott.
- Oké. Szia. - nyomtam ki a webcamot.
Huh. Elég fura szituáció volt ez... Láttam Alexán, hogy amikor választ adtam az Amy-vel kapcsolatos kérdésére, mintha felvidult volna.. Vagy lehet, hogy csak képzelődtem?! Nemtudom.. De azt tudom, hogy szeretem Alexát..!
------------------------------------------***----------------------------------------------
Hello! :)
Hát ez lenne az új rész. Tudom nem valami jó.. Olvassátok és komizzatok! :)

5 megjegyzés: