Music Player

2013. március 24.

56. fejezet: A fenyegető üzenet

Sziasztok. :) Itt az új rész. ;) Örüljetek.. Továbbra is várom a komikat és a feliratkozókat! ;) :D Köszii.
Zene
-------------------------------------------------------------------------------------------
*Niall szemszöge*
Reggel Alexa gyönyörű arcával találtam szemben magam. Mellkasa fel-le emelkedett a levegővételeinél. Végig simítottam a combján, majd a csípőjén. Érintésemre pici mosolyra húzta a száját. Lassan, pislogva nyitotta ki két szép, mogyoróbarna szemét. Hunyorogva nézett rám.
- Jó reggelt. - szólt csillingelő hangján. Válaszul egy puszit nyomtam a homlokára.
Kimásztam az ágyból, majd besétáltam a fürdőszobába. Hosszú percekig álltam a forró zuhany alatt. Kiléptem a fülkéből és felöltöztem.
- Ma vissza kell utaznunk Londonba, mert holnap koncert. - mondtam az ágy szélén ülő Alexának. Háttal nekem, az ablak felé fordulva laptoppal az ölében ült.
- O-oké. - mondta zavartan, aztán lecsapta a laptop tetejét. Felállt és a hajába túrva bement a fürdőszobába. Furán viselkedett.

*Alexa szemszöge*

Gyorsan beslisszoltam a fürdőszobába Niall elől. Különféle érzések kavarogtak bennem. Csalódott, dühös és szomorú voltam. Félelem járta át a testem. A tükörben egy riadt, szomorú arcot láttam. Úgy éreztem bármelyik pillanatban bejöhetnek és elvihetnek bárhová.

Amíg Niall zuhanyzott megnéztem az e-mail-jeimet. Volt ott pár kedves és "pár" rosszakaratú is. Mindjárt az elsők között felfigyeltem az egyikre. Az zaklatott fel ennyire. Ez állt benne: 'Hé, ribanc! Jó lenne, ha békénhagynád a mi ír manónkat, Niall-t! Csak annyit kérek, hogy szakíts vele, ha nem szeretnél rosszat magadnak vagy Niall-nek! Nagy baj lehet belőle!!'


Lerogytam a hideg csempére, aztán hagytam, hogy szépen lassan végigcsorogjanak fakó arcomon a szememből kibuggyanó könnycseppek. Nem tudom, mit tegyek. Féltem Niall-t! Fontos lett nekem! Ha bármi baja esne, megőrülnék!

- Alexa, siess, kérlek! Indulnunk kéne! - hallottam Niall hangját az ajtó mögül, amikor épp kiléptem a zuhanyfülkéből.
- Máris kész vagyok! - kiáltottam vissza.
Felkaptam magamra a ruháimat, megfésülködtem és már mehettem is. A szöszi rám mosolygott, aztán összekulcsolt ujjakkal kiléptünk a szobából. Az előszobában Niall szülei és Greg-ék vártak ránk, hogy elbúcsúzzanak tőlünk.
- Örülök, hogy itt tölthettem ezt a pár napot és megismerhettem Önöket! - mosolyogtam rá Maura-ra, majd Bobby-ra. - Köszönök nektek is mindent. - álltam Greg és Lara elé.
- Jajj, ugyan már. Nagyon szívesen! - ölelt meg Lara. - Valami baj van? Látom ám rajtad. - súgta a fülembe.
Jajj, ne! Ennyire látni, hogy nyugtalanít az az üzenet?!
- Mi is örülünk, hogy megismerhettünk! - fogott kezet velem Bobby. Villantottam egy műmosolyt, aztán Maura-ra néztem.
- Én is örülök, Alexa. Boldogítsd még sokáig a fiunkat! - ölelt meg.

- Viszlát. Sziasztok. - intettem még egyet utoljára, mielőtt beszálltam a sötét Range Rover-be. Utánam Niall is beszállt, aztán beindította az autót és elindultunk vissza Londonba.

- Szerinted jó benyomással voltam az anyukádra? - kérdeztem tőle.
- Szerintem igen. Ezen ne stresszelj! Megölelt, úgyhogy szimpatikus vagy neki. - mosolygott.
- Amikor segítettem neki elrakodni ebéd után, beszélgettünk. Azt mondta, látja rajtad, hogy boldog vagy velem és mindketten tudjuk, hogy mit szabad és mit nem, ezért jóváhagyja a kapcsolatunkat. - bámultam ki az ablakon.
- Akkor nincs miért aggódni. - biccentett.
- Nincs.
- Mit súgott a füledbe Lara, mikor megölelt? - váltott témát.
- S-semmit. - dadogtam. - Nem fontos.
- Áá... szóval valami lányos dolog..
- I-igen. - kaptam az alkalmon. Megúsztam a magyarázkodást.
Kezembe fogtam Niall iPhone-ját, aztán megint megnéztemaz e-mail-jeim. Nem hagyott nyugodni az az üzenet. Kaptam egy újabbat ugyanattól a titkos "rajongótól". Ezt írta: 'Ha bármit is említesz bárkinek, főleg Niall-nek, akkor csúnyán megjárod!'
Egyre rémisztőbb ez az egész. Remegni kezdtem a félelemtől. Sóhajtottam egy nagyot, majd homlokomat az autóablaknak nyomva figyeltem a mellettünk elsuhanó fákat, házakat és egyéb dolgokat. Közben azon gondolkodtam, hogy mit is tegyek. Eszem ágában sem akartam elmondani Niall-nek, Josh-nak vagy Rékának. Legjobb barátnőm így is észreveszi majd, tudom.

4 megjegyzés:

  1. Ahw *-* Annyira jól írsz :) Ki lehet ilyen elvetemült aki ilyet mer írogatni? Oda megyek és letépem a fejét a senkiházinak! Alexának meg üzenem ne féljen ilyen paraszttól...;) <3 Kövit xx

    VálaszTörlés
  2. szupii :) remélem nem lesz semmi gubanc Niall és Alexa között az e-mail miatt.. kitartást Alexának :) kövit hamaar :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik :D majd meglátjuk ;)) nemsokára hozom!

      Törlés