Music Player

2013. március 6.

51. fejezet: Éjszaka a szállodában

Halihó. :D Meghoztam az új részt. Remélem örültök! Olvassátok és komizzatok, hogy milyen lett!! Köszii :**
Zene: 

----------------------------------------------------------------------------------------

Miután megkaptuk a kulcsokat, felmentünk a szobánkba. Niall levágta magát a szoba egyik sarkában lévő fotelba, én pedig elmentem zuhanyozni. Nagyon jólesett az a jó meleg zuhany. Amikor kiléptem a zuhanyfülkéből, rájöttem, hogy nincs semmi kényelmes cuccom, amit felvehetek. Kinyitottam a fürdőszobaajtót, aztán egy szál törölközőben léptem át a küszöböt. Niall kérdőn nézett rám.
- Nincs mit felvennem pizsinek. - adtam meg neki a választ.
- Most már van. - kapta le magáról a pólóját, aztán odasétált hozzám és a kezembe nyomta. - Bár nekem így is nagyon megfelelnél. - búgta a fülembe.
- Horan! - böktem meg a hasát huncutan, aztán visszafutottam a fürdőszobába, nehogy elkapjon és megcsikizzen. Általában amikor megbököm a hasát, mindig megcsikiz bosszúból, mert tudja, hogy nagyon csikis vagyok, főleg a hasamon.
Megtörölköztem, majd felvettem magamra Niall pólóját, meg persze a fehérneműmet.
Lassan nyitottam ki a fürdőszobaajtót, aztán amikor teljesen kitártam, kilestem mögülle. Nem láttam a szöszit sehol sem, így kicsit bátrabban léptem ki onnan. Ám amikor átléptem a szoba küszöbét, valaki elkapta a lábam.
- Most megvagy! - kiáltotta a támadóm, aki természetesen Niall volt. Ezután felkapott a kezébe, mire én sikítottam egyet ijedtemben. Rádobott az ágyra, aztán rámugrott és csikizni kezdett. Össze-vissza sikongattam és nevettem.
Amikor gondolom kifáradt, végre abbahagyta. Odahajolt a nyakamhoz és puszit nyomott rá. Ezután beleharapott a fülcimpámba, mire én nyögtem egyet. Visszaemelte fejét az arcom fölé. Egy elégedett mosoly rajzolódott az arcán. Ajkait rátapasztotta az enyémekre és vadul csókolni kezdett. Nem ellenkeztem.
- Megőrjítesz! - suttogta egy rövid levegővétel alatt.
Folytattuk szenvedélyes csókcsatánkat. Beletúrtam Niall szőke hajába, mire ő belemosolygott a csókba. Ez még szexibbé tette őt. Olyan tökéletes volt, ahogy vadul csókoltuk egymást. Tudtam, hogy nem szabad messzire menni és nagyon nem kéne ezt csinálni, de amíg nem történt a csókon kívül semmi, addig hagytam, hogy szabadon engedjük érzéseinket.
Niall keze végigvándorolt a mellkasomon, és a hasamon, ezután elkezdte a rajtam lévő pólóját egyre feljebb tolni. Erre eltoltam magamtól, mert szerintem, ha hagytam volna ezt, akkor bármi megtörténhetett volna. Már eleve elég félreérthető helyzetben voltunk.. Niall teste a combjaim között volt, ahol éreztem azt a bizonyos dudort.. Rajta csak egy boxer volt, rajtam pedig az ő pólója és a fehérneműm.
- Niall.. ezt nem kéne! - néztem a szemébe.
Megint közeledett ajkaival az enyémekhez, de én elfordítottam a fejem. Szerencsémre észrevette magát. Két kezén támaszkodott, miközben még mindig fölöttem volt.
- Nem akarod? - kérdezte.
- Nem. - feleltem.
- Bocs.. - nézett a szemeimbe megbánóan.
Válaszul megsimítottam az arcát, majd egy apró mosolyt erőltettem az arcomra.
Ezután lemászott rólam és elment zuhanyozni, addig én csak az ágyon szétterülve feküdtem. Behunytam szemeimet és visszagondoltam ezekre a csodálatos percekre, amik az előbb történtek.
Kinyitódott a fürdőszobaajtó, aztán Niall vizes hajjal lépett ki onnan a boxerében. Lefeküdt mellém, majd mindketten oldalra fordulva pihentünk. Teste hozzásimult az enyémhez, éreztem a szívdobogását. Karjával átkarolta a hasam. 

Pár perc alatt elaludt és ezt meg is értem, hiszen hosszú nap volt ez a mai. Még egy picit hallgattam, ahogy aranyosan szuszogott mögöttem, aztán én is álomba szenderültem.

4 megjegyzés:

  1. *-* Ez nagyon perverz lett;D am imádtam:)xxx Kövit x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kell ilyen is :D :P am köszi :) örülök.. majd hozom ;))

      Törlés
  2. Tényleg perverz de nagyon jóó *---* gyorsan a kövit :PP ;D ^^

    VálaszTörlés