Music Player

2013. február 25.

49. fejezet: A kis Dávid és London

Hello. :) Itt van a kövi. Remélem örültök neki. Olvassátok, komizzatok és iratkozzatok fel! :D Köszii :*
Itt a kövi zene: http://www.youtube.com/watch?v=dPKG1-3LXBs
---------------------------------------------------------------------------------------------
Ma utazunk Londonba. Réka is jön, mert már régóta szeretne eljutni oda és hát Londonban tud találkozni Josh-sal. Alakul a kapcsolatuk és legjobb barátnőm elárulta, hogy nagyon bejön neki Josh. Úgy vettem észre, hogy a srác is érdeklődik Réka iránt.
Anya július 9-én, vagyis Josh szülinapján szülte meg a kisöcsémet. Az első két napon nem mehettem be hozzájuk, mert még nem vagyok 18.
Apa a kórházban fülig érő vigyorral tartotta a kezében a pici babát. Én is csak mosolyogni tudtam, mert nagy örömmel töltött el az, hogy anya és Dávid is jól van.
Egy héttel ezután már négyen voltunk itthon.


 

A kisöcsém gyönyörű nagy kék szemekkel pislogott ránk. Ezt apától örökölte. A többi újszülötthöz képest elég sűrű barna haja van. Niall-re emlékeztet, mert szívem választottjának is kék szemei vannak, és barna az eredeti hajszíne. Szerintem szőkén és barnán is tökéletes.

Apa kivitt minket a reptérre. Elbúcsúztunk egymástól, aztán alig tíz perc múltán már a gépen ültünk. Végig beszélgettük az egész utat, így gyorsan eltelt az a két óra.
Niall és Josh a bejáratnál vártak ránk.
- Sziasztok. - köszönt mosolyogva Josh, aztán mindkettőnket megölelt. - Megint "ellopták" a barátodat. - mutatott mellénk, ahol egy csomó lány állta körül a szőke herceget.
- Nem baj. Megértem, hiszen ez a munkája és mindenki megérdemli, hogy találkozzon vele és a többiekkel. - néztem mosolyogva Niall-ék felé.
- De aranyos vagy.  simította meg a hátam Josh. - Öö.. Réka.. lenne kedved ma eljönni hozzám? - kérdezte az LB-mtől kicsit bátortalanul, aztán kíváncsian fürkészte az arcát.
- Persze. - vágta rá.
Amikor elvonult a nagy tömeg Niall mosolyogva felénk fordult. Csillogó szemekkel lépett elém. Kezeivel megfogta az enyémeket és összekulcsolta ujjainkat.
- Hiányoztál! - villantotta rám gyönyörű mosolyát.
- Te is! - néztem a szemébe. Niall lassan megcsókolt. Belemosolyogtam, mert már nagyon hiányoztak apró kis csókjai, amik olyan gyengédek, de mégis tele vannak szenvedéllyel és érzelemmel.
Kézenfogva indultunk el Niall sötét Range Rover-éhez. Josh és Réka mögöttünk jöttek. Ők ketten hátra, mi Niall-lel elölre ültünk az autóban.
Rékának kibérelt az apukája egy hotelszobát úgyhogy őt oda vittük, Josh-t a saját lakásához. Ezután következett a 'végső állomás', vagyis Niall lakása.
A bőröndömet Niall húzta maga után, én a kisebb táskámat cipeltem, amibe egyéb fontos dolog volt.
- Hogy vannak anyukádék? - kérdezte, miközben a liftet vártuk.
- Boldogan. Anya és apa is nagyon örül a kisöcsémnek. Dávid egy egészséges kisbaba. Majd mutatok róla képeket, mert készítettem párat. - újságoltam vidáman. Ekkor beszálltunk a liftbe.
- Nem fura, hogy van egy kistesód? - tett fel egy újabb kérdést, aztán megnyomta a gombot és elindultunk fel.
- Nem. - adtam meg a választ.
- Örülsz neki, ugye?
- Nagyon. - szálltam ki a liftből, amikor kinyitódott az ajtó.
Niall kizárta a lakás ajtót, aztán beléptünk oda. Szokatlan rend fogadott.
- Nem jöttük rossz helyre? - böktem meg a hasát játékosan, mire ő kuncogott egyet.
- A te kedvedért rendet raktam, ami eléggé nehezemre esett, de érted bármit. - kacsintott, aztán elindult a konyha felé.

*Réka szemszöge*
Miután megkaptam a kulcsot a szobámhoz, be is "költöztem". Délután kettőkor kaptam egy sms-t Josh-tól, hogy négyre jön értem. Először nem tudtam, hogy mit vegyek fel vagy, hogy hogy legyen a hajam és a sminkem. Ettől totál bepánikoltam, és így a két órámból fél óra el is ment. Végül sikerült döntenem. Sminknek csak kihúztam a szemem fekete szemhéjtussal és felvittem a számra egy kis szájfényt. Türkiz színű pólót, fekete csőnadrágot, fekete blézert és fekete balerina cipőt vettem fel. A hajamat csak  begöndörítettem, majd még fújtam magamra az egyik kedvenc parfümömből.
Négy óra előtt pár perccel lesétáltam a szálloda halljába. Meglepődtem, amikor láttam, hogy Josh már ott várt rám.
- Szia. - öleltem meg, amikor oda értem hozzá.
- Szia. Jól nézel ki. - dicsért meg.
Ezután kisétáltunk Josh autójához. Közben összefutottunk pár rajongóval, akikkel csinált pár képet is.




Nem utaztunk sokat. Közel lakik a szállodához.
A lakása elég rendetlen, de hát mit is várhattam volna tőle. A konyhába érve egy gyönyörűen megterített asztalt fedeztem fel.
- Csináltál vacsorát? - fordultam felé csodálkozva.
- Aha. Csak a te kedvedért. - mosolygott rám.
Leültünk az asztalhoz, aztán elkezdtünk falatozni. Nagyon finom volt összes étel, ami elénk került. Josh-ban egy szakács veszett el.
A vacsi után kényelmesen elhelyezkedtünk a nappaliban lévő kanapén. Egy vúgjátékot néztünk meg. Nagyon sokat nevettünk.
A film után Josh elvitt autóval vissza a szállodához. Leparkoltunk az épület előtt, aztán mindketten csak bámultunk ki a fejünkből. Ezután éreztem, hogy Josh tekintete rám szegeződött. Én is felé fordultam és egy apró mosoly kíséretével pásztáztam őt. Hirtelen közelebb jött a fejével az enyémhez, majd ajkaink megérintették egymást. Lassan, finoman és tele szerelemmel csókolt. Amikor elváltunk se én, se ő nem szólt semmit. Mielőtt kiszálltam az autóból, egy mosolyt villantottam rá.

7 megjegyzés:

  1. Juuuuuj :) nagyon jó nem csalódtam benned ;) csak így tovább :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ♥ kövit :) x

    VálaszTörlés
  3. Szia! Benne vagyok a cserében! http://doyouremember-ashley.blogspot.hu/ Nálam kint vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :) Okés. Máris teszlek!

      Törlés
    2. Szia :) van egy meglepetésem számodra, alul megtalálod
      http://wontstoptillwesurrende.blogspot.hu/2013/03/1dij.html

      Törlés