Music Player

2013. február 20.

48. fejezet: Webcam


Halii. :)
Meghoztam a kövit. Szeretnék mindenkitől bocsánatot kérni, hogy egy héten egyszer hozok csak újat, de most itt van a nyakamon a monitor és nincs nagyon időm írni.. Remélem megértitek.
Olvasgassatok és komizzatok(!!).. Köszii :**
Itt a zene a részhez:


---------------------------------------------------------------------------------------


Valentin nap óta jó pár hét, sőt, hónap eltelt már. A szülinapomon is túl vagyunk, így hivatalosan is tizenhat éves lettem. Ennek különösen örülök, hiszen egyre közelebb vagyok ahhoz, hogy betöltsem tizennyolcadik életévemet és felnőtté válhassak.
Anya pár hét múlva megszüli a kisöcsémet és, aztán már négyen leszünk itthon. Anya a Dávid nevet szeretné neki adni, mert szerinte az szép név, szerintem a Niall szebb.., de itt anya dönt. Már nagyon várom, hogy a kezemben tarthassam a kis Dávidot.
Niall-t legutoljára a szülinapomon láttam. Eljött hozzám, hogy boldogan vele tölthessem azt a napot, hiszen egyszer van az embernek szülinapja egy évben. Egy gyönyörű nyakláncot kaptam tőle, amin egy 'N' betű lóg. Elhozta Josh és a többiek ajándékát is; Josh-tól egy 'Mrs. Horan' feliratú pólót kaptam.. ezen elég jót nevettem, mert bár Niall-lel járok, még nem vagyok a felesége.. hmm.. talán majd egyszer; a srácoktól egy óriási virágcsokrot kaptam. Kicsit meglepődtem, amikor Niall azt mondta, hogy a csokrot a többiek küldik, mert, bár beszéltem már velük (a legtöbbet Harry-vel) nem vagyok velük "puszipajtás".

***
- Sziasztok. - pislogtam a kamerába, amikor elkezdődött a videobeszélgetésem Niall-lel és Josh-sal.
- Hello. - köszönt Josh. - Basszus, te egyre jobban nézel ki. - mondta hitetlenül.
- Ezt most bóknak veszem.. Köszi. - mosolyogtam Josh kijelentésén, ő csak bólintott egyet.
- Szia, Kicsim! - köszöntött Niall is. - Igaza van Josh-nak. - kacsintott a kamerába.
- Hogy van a mamád? És a kisöcsid? - tette fel kérdéseit Josh.
- Szerintem jól vannak, bár márcsak pár hét és megszületik a kisöcsim.
- Várod már?
- Még szép hogy. - mondtam tettetett felháborodással.
A következő húsz perc csendben telt. Én twitter-en és facebook-on lógtam, a fiúk meg nem tudom, mit csináltak.
Láttam twitter-en pár kiírást, amik rólam szóltak.. Kaptam jó pár "kedves" megjegyzést és mellé egy 'Alexa ellenes' képet. A legtöbb bejegyzésben ribancnak és egyéb rosszéletű személynek neveztek. Ahogy sorban olvastam ezeket, úgy csurogtak le a könnyek az arcomon. Elfordultam a kamerától, hogy Niall-ék ne vegyék észre. Viszont, amikor visszafordultam a kisírt szemeimet nem tagadhattam le.
- Alexa, miért sírsz? - fürkészte az arcomat a kamerán keresztül gyönyörű kék szemeivel Niall.
- Ha most twitter-eztek, könnyen rájöhettek. - feleltem, miközben a szememet törölgettem.
Láttam ahogy a szemeik ide-oda mozogtak, vagyis olvastak. Arcvonásaik egyre dühösebbek lettek.
- Hogy mernek ilyeneket írni rólad? - kérdezte szerintem leginkább magától Josh. Láttam a szemében, hogy mérges.
- Figyelj, Alexa! Nem vagy ribanc! Nem feküdtél le senkivel.., velem sem... még.. - nyugtatgatott Niall.
- Azért a 'még' ott van. - röhögött Josh.
- Miért, ki mondta, hogy nem fogok lefeküdni Niall-lel? - csúszott ki a számon. Erre Josh szemei kikerekedtek és ide-oda kapkodta tekintetét Niall és köztem. Niall csak elmosolyodott és nem szólt semmit, bár inkább nem is akartam tudni mi játszódhatott le benne.
Este fél tízkor köszöntem el tőlük. Sokat beszélgettünk és szinte állandóan nevettünk.

4 megjegyzés:

  1. Ááááá tök jóó :)) bár elszomorít hogy hetente1-szer irsz azért örülök mert nagyon király lett :)) csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) majd megpróbálok minden vasárnapon és csütörtökön írni, de nem garantálom ;) örülök, hogy tetszik :))

      Törlés
  2. Imádom ! Bevallom, már én is várom hogy "megszülessen" Alexa kisöccse :) Csak így tovább !! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) én meg titeket, az összes olvasómat imádom :D

      Törlés