Music Player

2013. augusztus 6.

69. fejezet: Niall szülinapja

Sziasztok. :)
És igen megérkezett az új rész! "Picit" másabb lett, mint az eddigiek, de hát ilyen résznek is kell lenni, hiszen csak egyszer van 69. fejezet.. Remélem tetszeni fog azért nektek! Várom a komikat és a feliratkozókat!
Hivatalos FB-oldal: When love is strong
Hivatalos FB-csoport: ~ When love is strong ~


ZENE

-----------------------------------------------------------------------------------
Elérkezett Niall szülinapja is. Napokon, sőt heteken át készültem erre a napra lelkileg, fizikailag és mindenhogy. Nem tudja, hogy Londonban élek, így ez is egy meglepi lesz számára.
- Nem egyezteted legalább velem a tervedet? - kérdezte az LB-m, miközben a liftben álltunk és épp suliba indultunk.
- Nem tudom.. - szóltam bizonytalanul.
- Csak egy kérdés... Nagyon nagy és számodra fontos ajándék lesz?! - kerülte meg a szót, hogy ne kelljen kimondania. Tökéletesen írta körbe.
- Igen. - bólintottam. Bizonytalanul néztem Rékára.
- Úristen! - sikította el magát.
- Ugye?! - fordultam szembe vele.
- Minden szükséges dolog elő van készítve?!
- Nálam és nála is van tutira. - biztosítottam őt.

***

- Sok sikert! Érezzétek jól magatokat! - köszönt el tőlem.
- Köszi. Szia. - öleltem át.
Beszálltam a liftbe, aztán amikor leért a földszintre, akkor ki.
Kiléptem az üvegajtón. Végigmértem magam az ajtóban. Barackszínű combközépig érő miniruha; barackszínű magassarkú; gyönyörű smink, amit az LB-m készített nekem; göndör loknik.
Elsétáltam a parkolóba, ott beszálltam a bordó Range Roverömbe. Még utoljára átgondoltam, hogy mit is fogok tenni, aztán elindultam.
Most nem Niallt, hanem az egyik szomszédját vertem át, hogy csak a postás jött. Niall valószínűleg rájött volna, hogy én vagyok az.
Miután feljutottam a lifttel, bekopogtam Niallhöz. Mikor kinyitotta az ajtót, meglepetten nézett végig rajtam. Köpni-nyelni nem tudott.
- Nagyon boldog szülinapot! - ugrottam a nyakába.
Ő magához szorított. Mikor elengedtük egymást, kérdőn nézett rám. Szemei könnyesek voltak.
- Tudod, arra gondoltam, most mondom el neked, hogy itt Londonban tanulok. Rékával egy közeli panel házban bérelünk lakást. - magyaráztam.
- Uramisten! - kapta szája elé a kezeit. - Ez a legjobb és legszebb szülinapom! - ölelt, vagyis inkább szorított újra magához.
'Ohó, még nem tudod, mi vár rád!' - gondoltam magamban.
Leültünk a nappaliban lévő kanapéra, majd elmeséltem Niallnek, hogy hogy-hogy ide járok suliba és, hogy hogy jutottam be a lépcsőházba.
A mesélés után csak úgy magamtól (még én is meglepődtem) bele ültem Niall ölébe. Körbefontam lábaimmal a derekát, karjaimmal pedig a nyakát. Döbbenten, de csillogó vággyal teli szemekkel nézett rám. Ő átkarolta karjaival a derekamat, majd szinte egyszerre indultunk meg fejünkkel a másiké felé. Vadul csókoltuk egymást, még ennyire vadul sohasem.
Amikor már nagyon 'benne voltunk a dologban', Niall felállt, aztán becipelt a hálóba. Lassan rádöntött az ágyra, miközben folyamatosan csókcsatáztunk.
Leszedtem róla a pólóját, aztán végigsimítottam felsőtestén. Elsötéltült szemekkel bámult rám.
- Megőrjítesz! - zihálta.
Feálltunk az ágyról, hogy letudja húzni a ruhám a cipzárját.
Fehérneműben döntött vissza az ágyra, ott tovább folytattuk 'játékunkat'.
Ezekután Niallről is lekerült a gatya, majd folyamatosan mindkettőnkről minden.
Elváltak ajkaink, ő pedig az éjjeliszekrényéhez hajolt. Kikapott a fiókból egy óvszert. Kibontotta, majd felhúzta magára.
- Biztos vagy benne, hogy akarod? - kérdezte utoljára.
- Biztos! - szóltam izgatottan.
Belém csusszant. Fájdalomtól eltorzult arccal próbáltam megszokni méretét.
- Nagyon fáj? Nem akarlak bántani! - szólt megbánóan.
- Nem! Jó lesz! - nyögtem ki nehezen.

***

Már lezuhanyozva egy csodálatos este után feküdtem az ágyban. Éjjel fél egy lehetett. Niallre vártam, hogy aztán együtt aludjunk el.
Hallottam, ahogy kinyitódott a fürdőszobaajtó.
- Köszönöm ezt a gyönyörű ajándékot! Örülök, hogy ennyire megbízol bennem! - feküdt mögém, majd magához ölelt
- Mégérdemelted! - mondtam. - Hiszen erre vártál már mióta! - fordultam szembe vele. - Niall, én nagyon szeretlek! Mostmár teljesen a tiéd vagyok, aminek örülök, hiszen te egy csodálatos ember vagy! - simítottam meg angyali arcát. Odahajolt hozzám, majd egy puszit nyomott a homlokomra.
- Aludj. Jó éjt! - mosolygott.
- Jó éjt neked is! - suttogtam, majd behunytam szemeimet és már álomba is szenderültem.

4 megjegyzés:

  1. Bocsi az elozo kommentert:) csak ma ilyen belekotos kedvem volt...egyébként ugyesen irsz:) siess a kovetkezovel!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond.. :) Végülis azt tényleg elírtam, de hát előfordulnak hibák..
      Köszönöm! Majd nemsokára hozom! ;)

      Törlés
  2. nagyon jól írsz...:) ma olvastam el az egészet és nagyon imádtam...nagyon siess a kövivel... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök, hogy tetszik. Majd hozom! ;)

      Törlés