Music Player

2013. december 30.

Új kinézet és a blog végével kapcsolatos ötletem

Sziasztok. :)
Igaz nem résszel, csak egy-két eléggé feltűnő infóval és egy ötlettel jöttem.

Az infó az lenne, hogy amint látjátok új kinézete lett a blognak. Gondoltam, ha már úgyis újabb év következik kicsit újítok rajta. A rózsaszín-bordó kombináció megmaradt, ami remélem tetszik nektek.

A fejlécet nagyon köszönöm egy kedves ismerősömnek Lacinak. Szintén ő csinálta az előző fejlécet is. Van hozzá tehetsége ez tény. :)
A hátteret én magam választottam, ugyanis rózsa szerelmes vagyok. :D

Az ötletem pedig csak annyi lenne, hogy ugyebár egyre inkább közeledünk a blog végéhez épp ezért arra gondoltam, hogy ha lenne kedvetek akkor esetleg összehozhatnánk egy 'búcsú' videót, amit a blog utolsó részének egy hetére töltenék fel.
A videót 2 esetleg 3-4 percesnek tervezem, de nagyon fontos tényező hozzá a ti segítségetek! Annyit kell tennetek, hogy a kedvenc mondatotokat, szólásotokat leírjátok nekem vagy ehhez a bejegyzéshez, vagy bármelyik a jövőben általam kiposztolt részhez kommentbe, esetleg a hivatalos FB-csoportba vagy Facebook-on elkülditek nekem üzenetben.
A képekről én gondoskodom! :)
Remélem ezt is összehozzuk, ahogy már néhány dolgot is sikerült. Szóval, jó szórakozást továbbra is a blogon és nagyon remélem, hogy sokan részt fogtok venni ebben a közös videószerkesztésben! :)

FB-csoport: ~ When love is strong ~ - itt megtaláltok engem is, ezért nem fogom belinkelni a saját adatlapomat!

2 megjegyzés: